Otkriveno zašto je palo "pola interneta"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto:Shutterstock.com

Sumirano

  • Microsoft Azure i povezane usluge, uključujući Office 365 i Xbox Live, bile su nedostupne zbog problema sa sistemom domena
  • Više od 16.600 korisnika prijavilo probleme sa Azure, dok je skoro 9.000 korisnika imalo poteškoće sa Microsoft 365
  • Microsoft istražuje uzrok problema i identifikovao je promenu konfiguracije u Azure infrastrukturi kao potencijalni uzrok

Microsoft Azure, uključujući Ofis 365, Majnkraft, Iksbok lajv, Kopilot i mnoge druge usluge, bio je juče nedostupan za hiljade korisnika zbog problema sa sistemom domena, saopštila je kompanija.

Tehnološka kompanija navela je da "istražuje problem sa Azure portalom, gde korisnici mogu da imaju poteškoća s pristupom portalu", preneo je britanski Skaj njuz.

Prema sajtu "Downdetector", koji prati prekide u radu onlajn servisa, Azure je bio nedostupan za više od 16.600 korisnika, dok je za Majkrosoft 365 gotovo 9.000 korisnika imalo problem.

Majkrosoft je istakao da pregleda izveštaje o problemima koji utiču na Azure i povezane servise, uključujući Majkrosoft 365 admin centar i druge usluge.

"Majkrosoft 365 servisi trpe posledice trenutnog prekida Azure-a. Dodatne informacije dostupne su na stranici @AzureSupport za prekide", navodi se u objavi ove kompanije na društvenoj mreži Iks.

U drugoj objavi, kompanija je navela da je identifikovala nedavnu promenu konfiguracije u delu Azure infrastrukture za koju se veruje da izaziva problem.

"Sprovodimo više strategija za otklanjanje kvara, uključujući preusmeravanje sa pogođene infrastrukture i blokiranje sporne promene", ističe Majkrosoft.

Ovo nije prvi veći prekid, napominje britanska televizija dodajući da je prošle nedelje globalni haos izazvala AWS platforma Amazona, koja je poremetila rad hiljada sajtova i popularnih aplikacija poput Snepčeta i Redita.

(Ubrzanje.rs/Tanjug)