Kako radnike učiniti srećnijim? Ova kompanija poslodavce savetuje da troše na zaposlene, najveći "zagrizli"

Vreme čitanja: oko 2 min.

Za ovu srpsku biznis ideju interesovanje pokazali i investitori iz Velike Britanije i Poljske

Foto: Shutterstock
  • Iz startapa Benefiti ističu da se zalažu za pametan trošak

  • Takav trošak načiniće zaaposlene srećnijim, motivisanijim i produktivnijim, tvrde iz startapa

  • Već su pozicionirani na srpskom tržištu, žele da se prošire na strano

Beogradski startap Benefiti jedan je od učesnika na srpskom nacionalnom štandu drugog dana predstavljanja startapa na Veb samitu u Lisabonu (Web Summit Lisbon).

Na ovom najvećem tehnološkom događaju sveta, osnivač startapa Benefiti Vladimir Jelić ispričao nam je da se tim sastao sa investitorima iz Velike Britanije i Poljske, te da su to moguća nova tržišta za ovaj biznis, koji u Srbiji već ima oko 3.000 korisnike.

Kako nam je naveo, reč je o kompanijama Kontinental, Brose, Koka-kola, Roše, Beogradski aerodrom...

"Razvili smo aplikaciju koja redefiniše kako kompanije nude benedite svojim zaposlenima, umesto da svima ponude jedan set benefita, na našoj aplikaciji dodele budžet, a onda svaki zaposleni za sebe bira benefite koji su mu u tom trenutku potrebni i može da promeni svoj izbor na mesečnom nivou", objašnjava za Ubrzanje.rs.

Dodaje i primer.

"Na primer, kompanija da svim zaposlenima karticu za teretanu, međutim, zaposlenima koji nisu sportski tip to ne znači puno. Kompanija troši neki novac, zaposleni nisu srećniji, motivisaniji i produktivniji. Putem naše platforme kompanija optimizovanije troši novac, birajući benefite koji im potrebni, i samim tim povećavaju iskorišćenost benefita, a kompanija pametnije troši novac."

Foto: Foto: Tanjug/ Marko Đoković

Kaže i da je zadovoljan reakcijama. U Lisabonu će provesti sva tri dana predstavljanja. Izlažu samo jednog dana, a ostalo vreme koriste za sklapanje poznanstava i istraživanje inovacija.

"Utisci su super. Investitorima naša platforma ima smisla, smatraju da ima potencijala, tako da očekujemo da ćemo se vrlo brzo proširiti", navodi.

Komentariše i razlike u startnoj poziciji startapa, od kojih neki teki tek počinju, a neki već imaju klijente, čak na inostranom tržištu.

"Samit posećuju startapi u različitim fazama razvoja, neki imaju samo ideju, neki inicijalni koncept, neki su već sa korisnicima i nekom početnom praksom. Ali svakako, mi koji smo u početnoj fazi, učimo od ovih koji su otišli malo dalje - na njihovim greškama ili dobrim praksama", kaže, čini se, skromno svrstavajući startap koji predstavlja među početničke.

(Ubrzanje.rs)