Meta najavila novu eru reklamiranja: Oblast koja im donosi 97% prihoda prepuštaju veštačkoj inteligenciji

Vreme čitanja: oko 1 min.

Meta najavila automatizovano kreiranje reklama pomoću veštačke

Foto: Tada Images / Shutterstock.com
  • Automatizovano kreiranje reklama u Meti očekuje se do kraja 2026. godine

  • Pretpostavlja se da će veštačka inteligencija kreirati sliku, video i tekst

  • Sistem sam cilja korisnike društvenih mreža

Američka tehnološka kompanija Meta, vlasnik društvenih mreža Fejsbuk i Instagram, planira da do kraja 2026. godine potpuno automatizuje kreiranje i ciljanje reklama pomoću veštačke inteligencije.

Pretpostavlja se da će oglašivač moći da postavi sliku proizvoda, odredi budžet, a veštačka inteligencija će u potpunosti kreirati reklamu, uključujući slike, video-zapise i tekst.

Nakon toga, sistem će odrediti koje korisnike društvenih medija će ciljati i dati predloge budžeta, prenosi Volstrit džornal (WSJ).

Meta takođe planira da doda mogućnost personalizacije oglasa pomoću veštačke inteligencije, tako da korisnici mogu da vide različite verzije istog oglasa u zavisnosti od brojnih faktora, kao što je oblast gde korisnik živi.

Aplikacije ove tehnološke kompanije imaju 3,43 milijarde jedinstvenih aktivnih korisnika širom sveta, a njeni alati vođeni veštačkom inteligencijom pomažu u kreiranju personalizovanih varijacija oglasa, pozadina slika i automatizovanih prilagođavanja video-oglasa, što ih čini unosnim za oglašivače.

Prema ranije objavljenim podacima, više od 97 odsto ukupnih prihoda kompanije Meta u 2024. potiče upravo od oglašavanja.

(Ubrzanje.rs/Tanjug)