• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Veštačka inteligencija može da prepozna emocije u glasu: Kompanija najavila ulazak u kol-centre. Kada reaguju?

Vreme čitanja: oko 1 min.

Programeri ističu da njihov proizvod može pomoći u stvaranju virtuelnih operatera

  • 0
Kol centar, operateri, telefonistkinja, telefoniranje, call centar, Foto: Shutterstock
  • Iz kompanije ističu da mogu da prepoznaju nepristojan jezik, negativan ton, neformalan način komunikacije
  • Ocenjuju da će u budućnosti moći da prepoznaju i sarkazam
  • Menadžmentu će se slati automatski izveštaj, ukoliko se pojave sumnje na grubost u razgovoru

Ruska kompanija Jandeks predstavila je novu neuronsku mrežu koje može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa.

Programeri ističu da nov proizvod na bazi veštačke inteligencije (AI) može da pomogne u stvaranju virtuelnih operatera u kol centrima ili glasovnih asistenata, prenosi Komersant, navodi Tanjug.

Jandeksova neuronska mreža može da prepozna nepristojan jezik, negativan ton i neformalne izjave, pol govornika i njegove fraze u dijalogu, a u budućnosti će navodno umeti da prepozna i nesigurnost i sarkazam u glasu.

Neuronska mreža će brzo reagovati na hitne konfliktne situacije sa klijentima, pošto ume da analizira emocije direktno tokom razovora.

Veštačka inteligencija će, na primer, poslati automatski izveštaj menadžmentu ako zaključi da je ljudski operater grub prema klijentu.

Ona će analizirati razgovore da bi se saznalo koja tema ili formulacije operatera izazivaju negativne emocije kod klijenta.

(Ubrzanje.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari