• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Imate jednu nepročitanu poruku": Promena za Snepčet, sami odlučujete da li ćete kliknuti

Vreme čitanja: oko 1 min.

Pltaformu koristi 850 miliona ljudi

  • 0
Facebook, Snapchat, WhatsApp, Twitter,  aplikacije Foto: Pixabay

Aplikacija za razmenu poruka Snepčet će objavljivati reklame pored poruka koje korisnici dobijaju od prijatelja, objavio je izvršni direktor kompanije Snep, Evan Spigel.

Kako se navodi, ove "sponzorisane objave" (Sponsored Snaps) će se pojaviti kao nepročitane poruke na glavnoj kartici za ćaskanje Snepčeta, što sugeriše da će se nalaziti iznad poruka kontakata korisnika.

Spigel u dopisu za zaposlene, koji je takođe objavljen na veb stranici kompanije, navodi da će se "sponzorisane objave" pojavljivati bez takozvanih "puš" obaveštenja i da će sami korisnici odlučivati da li da otvore ovakvu poruku.

Evan Špigel, Evan Spiegel Evan Špigel / Foto: MediaPunch Inc / Alamy / Alamy / Profimedia

Nejasno je da li i kako će korisnici moći da se reše ovih reklama ako odluče da ne otvore poruke, prenosi portal Verdž.

Akcije kompanije Snep, vlasnika aplikacije Snepčet, trenutno nalaze se blizu istorijskog minimuma uprkos tome što pomenutu platformu mesečno koristi 850 miliona ljudi.

Poslovanje sa reklamama na Snepčetu i dalje zaostaje u odnosu na konkurentske platforme firme Meta, a investitori su prema rečima Spigela zabrinute zbog toga što firma Snep ne raste bržim tempom.

(Ubrzanje.rs/Tanjug)

Video: "Ako ne vodimo računa, ovakav scenario može da se desi čak i brže": O mračnom predviđanju Nobelovca

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari