Vreme čitanja: oko 2 min.
"Ponekad su komentari zanimljiviji od videa": Instagram najavio promenu, žele da zadovolje generaciju Z
Vreme čitanja: oko 2 min.

-
Uvođenjem promena, Instagram staje na crtu TikToku, ali i Guglu
-
Istraživanja su pokazala naklonost generacije Z da pretragu vrši na društvenim mrežama
-
Takođe se pokazalo da pretragu treba proširiti na sadržaj oko objave
Šef Instagrama Adam Moseri kaže da kompanija pokušava da unapredi pretragu na aplikaciji, priznajuću da je to polje u kom bi Instagram mogao biti bolji.
Primedbe, iznete u nedavnoj epizodi podkasta "Izgradite svoje pleme" u kojoj je Moseri bio gost, dolaze u trenutku kada se mlađi korisnici generacije Z često obraćaju aplikacijama kao što je TikTok za odgovore, umesto da koriste tradicionalne pretraživače.
"Ulažemo sve više u pretragu na Instagramu, jer ima mnogo kvalitetnog sadržaja", rekao je Moseri, dodajući da pretraga na Instagramu nije dobra.
Poseban je problem što je tim koji je razvijao pretragu bio mali, ali Meta ga je nedavno pojačala.

"Dug je to put, ali mislim da može dati dobre rezultate. Takođe za kreatore sadržaja bilo bi značajno omogućiti ponovno prikazivanje sadržaja, kako sva njegova vrednost ne bi bila u prvih dan ili dva", kaže Moseri.
Način na koji generacija Z i mlađi korisnici pretražuju sadržaj već se neko vreme menja.
Gugl je identifikovao kako taj problem utiče na njih, kada je izvršni direktor Gugla sugerisao da društvene mreže kao što su TikTok i Instagram ulaze u njihov osnovni posao, uključujući pretragu i mape. Prošle jeseni, TikTok je počeo direktnije da se takmiči sa Guglovim oglašavanjem, dozvoljavajući svojim oglašivačima da targetiraju njegovu stranicu rezultata pretrage.
Istraživanje tržišta je potvrdilo da omladina prebacuje pretragu na društvene mreže. Ali borba je i dalje tesna, a pobednik se ne zna.
Druga oblast u kojoj bi se Meta mogla nadmetati sa TikTokom u pretrazi jesu preporučene pretrage koje se pojavljuju na vrhu odeljka za komentare.
Preporuke na TikToku su izvučene iz komentara korisnika, to je nešto na čemu Instagram takođe radi.
"Ponekad najzanimljiviji sadržaj nije u objavi, već u komentarima. Želimo da to prikažemo korisnicima, kako bi ga laakše pronašli", naveo je dodajući da nova verzija instagrama izlazi uskoro.
(Ubrzanje.rs/TechCrunch)
Video: Koliko jednu kompaniju košta da se digitalno transformiše: Koji deo te investicije pokriva država?
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.