• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nakon pada X, Mask rekao da spava u firmi: Korisnici od veštačke inteligencije tražili sliku, dobili vic dana

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

  • 0
  • Vlasnik platforme Iks naveo je kako radi 24/7, te da spava u službenim prostorijama kako bi se posvetio rešavanju aktuelnih problema

  • Korisnici od Groka tražili da generiše sliku na osnovu Maskove objve

  • Grok je model veštačke inteligencije, takođe u vlasništvu preduzetnika Ilona Maska

Platforma X je u subotu je imala problema s radom, a širom sveta korisnici su prijavljivali poteškoće u prijavljivanju na mrežu, tokom učitavanju sadržaja i slanja poruka. Problemi su se manifestovali i na vebu i na mobilnim aplikacijama Iksa.

Vlasnik platforme Ilon Mask se na Iksu oglasio nakon što je najveći deo problema rešen.

"Vratio sam se na to da provodim 24/7 na poslu i da spavam u konferencijskim salama, sobama sa serverima ili fabrikama", poručio je Mask u objavi.

Iz Iksa su potvrdili da su uzrok problema tehnički izazovi u vezi sa centrom podataka. Došlo je do požara u jednom od data centara u okolini Portlanda, što je moglo da utiče na stabilnost usluge.

Ovo je bio drugi veliki prekid rada Iksa za dva dana. Prvi incident je zabeležen u četvrtak, kada je, prema zvaničnoj objavi Iksovog tima inženjera došlo do kvara u data centru.

(Ubrzanje.rs/B92)

Video: Startap procenjen na 200 miliona zapošljava u Srbiji: Investitori ih odbijali, sad idu ka 9 nula

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari