• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

"Stiv Džobs to nikada ne bi odobrio": Na društvenim mrežama komentsrišu "najružniju stvar koju je Epl uradio"

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

  • 0
Apple logo Foto: hanohiki / Shutterstock.com
  • Prva promena interfejsa tokom više decenija

  • Viši menadžment kompanije ushićen zbog promene

  • Korisnici je oštro komentarisali na društvenim mrežama

Na konferenciji WWDC, Epl (Apple) je predstavio novitete koje priprema za sledeće generacije operativnih sistema za svoje uređaje. Nova generacija donosi i veliku promenu u dizajnu, nazvanu Liquid Glass, pa su aplikacije prikazane prozirno i "ponašaju se poput stakla", a njihova boja zavisi od okolnog sadržaja i inteligentno se prilagođava između svetlog i tamnog okruženja.

Jedan od direktora u Eplu Krejg Federigi dizajn je opisao kao "fantastičan", a slično razmišlja i ostatak višeg menadžmenta kompanije, te su svi oduševljeni onim što su njihovi dizajneri napravili. Liquid dizajn predstavlja prvu ozbiljniju promenu interfejsa koju je Epl sproveo tokom više od decenije, a kompanija će ga implementirati na sve svoje uređaje – od telefona do Epl TV-a.

Ako slušate tim iz Epla, reč je, dakle, o pravom malom dizajnerskom remek-delu, ali ako pitate korisnike – oni nisu toliko oduševljeni. Naprotiv. Na društvenim mrežama i forumima mnogi su kritikovali novi dizajn koji smatraju "ružnim", a posebno su kritični prema transparentnosti ikona, piše Zimo, pozivajući se na NY post.

"Liquid Glass dizajn je najružnija stvar koju je Epl do sada napravio. Stiv Džobs to nikada ne bi odobrio. Ova nadogradnja operativnog sistema biće najgora stvar koju je Epl napravio još od iOS 7. Nije šala", samo su neki od komentara ogorčenih korisnika.

Drugi su napisali da ih "bole oči" od gledanja u takve transparentne aplikacije, naglasivši da je ovo klasičan primer stavljanja forme ispred funkcionalnosti.

"Ne znam ko je zadužen za Eplovu estetiku, ali koga god da su postavili nadležnim, trebalo bi da ga odmah otpuste", prokomentarisao je jedan nezadovoljni korisnik novog dizajna.

O promenama koje je Epl uveo, novinari časopisa Vajerd (Wired) razgovarali su sa dizajnerima, a ni oni baš nemaju reči hvale za novi dizajn. Alan Ju, dizajner koji trenutno radi na komunikacionoj aplikaciji Autput, smatra da je ponekad teško sve pročitati, prvenstveno zbog činjenice da je sve urađeno previše transparentno.

S tim se slaže i Džoš Paket, suosnivač kompanije Iterejšn (Iteration). On takođe pominje "izazove pri čitanju", ali veruje da će se čitljivost s vremenom ipak poboljšati.

(Ubrzanje.rs/Zimo)

Video: Gobran u zvaničnoj poseti Srbiji: Poziv domaćim kompanijama da se otvore za novo tržište

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari