• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Crni petak i Sajber ponedeljak spojili snage: Pet dana popusta donelo rekordnu onlajn prodaju

Vreme čitanja: oko 1 min.

  • 0
Miš, računar, kompjuter Foto: Shutterstock.com

Amerikanci su na Sajber ponedeljak potrošili između 13,9 i 14,2 milijarde dolara na onlajn kupovine, navodi se u proceni kompanije Adobi (Adobe Analytics).

Sajber ponedeljak je dan velikih onlajn popusta, posebno na elektroniku, kućne uređaje, odeću i poklone, koji se održava prvog ponedeljka posle Dana zahvalnosti u SAD.

Nastao je 2005. godine kao odgovor internet prodavnica na tradicionalni Crni petak, koji se bazirao na kupovini u radnjama.

Danas se često spaja sa Crnim petkom, pa je kompletan period od četvrtka do ponedeljka poznat kao Sajber nedelja, odnosno pet dana intenzivne kupovine sa rekordnim nivoima onlajn prodaje.

Američki potrošači su izdvojili 6,4 milijarde dolara za kupovine na Dan zahvalnosti, 11,8 milijardi na Crni petak i dodatnih 11,8 milijardi tokom vikenda.

Ukupna potrošnja tokom Sajber nedelje trebalo bi da dostigne 43,7 milijardi dolara, uz godišnji rast od 6,3 odsto, prenosi časopis Fortune.

Američka Nacionalna maloprodajna federacija procenjuje da će potrošnja Amerikanaca u prazničnoj sezoni od novembra do decembra prvi put premašiti bilion dolara.

(Ubrzanje.rs/Tanjug)

Video: Gobran u zvaničnoj poseti Srbiji: Poziv domaćim kompanijama da se otvore za novo tržište

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari