Platforma Spotifaj testira uvođenje sistema hitnih upozorenja u Švedskoj

Vreme čitanja: oko 1 min.

Spotifaj ovim potezom ulazi na teritoriju kompanije Meta, koja već deset godina nudi korisnicima da na platformama kao što je Fejsbuk označe da su bezbedni u slučaju velikih katastrofa

Foto: charnsitr / Shutterstock.com
  • Gugl, takođe, obaveštava korisnike o vanrednim situacijama

  • Spotifaj je ranije objavio da je njegov prihod u prvom kvartalu 2024. porastao na 3,6 milijardi evra

  • Broj pretplatnika servisa Spotifaj je porastao za 14 odsto međugodišnje na 239 miliona

Platforma za striming audio sadržaja Spotifaj testira uvođenje sistema hitnih upozorenja na svom domaćem tržištu u Švedskoj, konkretno na događaje kao što su "nesreće, ozbiljni događaji ili prekidi važnih usluga".

Spotifaj ovim potezom ulazi na teritoriju kompanije Meta, koja već deset godina nudi korisnicima da na platformama kao što je Fejsbuk označe da su bezbedni u slučaju velikih katastrofa, prenosi portal Teh kranč.

Gugl takođe obaveštava korisnike o vanrednim situacijama kao što su zemljotresi ili druge prirodne nepogode.

"U firmi Spotifaj rutinski sprovodimo brojne testove u nastojanju da poboljšamo naše korisničko iskustvo. Neki od tih testova na kraju utiru put širem korisničkom iskustvu, dok većina služi samo u procesu učenja", izjavio je predstavnik švedske kompanije za audio striming.

Spotifaj je ranije objavio na svojoj veb stranici da je njegov prihod u prvom kvartalu 2024. porastao za 20 odsto međugodišnje na 3,6 milijardi evra.

Broj pretplatnika servisa Spotifaj je porastao za 14 odsto međugodišnje na 239 miliona, a broj korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou za 19 odsto međugodišnje na 615 miliona, prenosi Tanjug.

"Rekli smo da će 2024. biti godina monetizacije i sada ostvarujemo taj plan", prokomentarisao je suosnivač i izvršni direktor kompanije Spotifaj Danijel Ek.

Rezulatati firme Spotifaj za drugi kvartal 2024. će biti objavljeni 23. jula.

(Ubrzanje.rs)