YouTube najavio "program dobrovoljnog odlaska" za zaposlene: Objašnjenje stiglo u internom dopisu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Hamara / Shutterstock.com

Jutjub (YouTube) sprovodi "program dobrovoljnog odlaska" uz otpremninu za zaposlene u Sjedinjenim Američkim Državama, potvrdila je kompanija za TechCrunch u sredu. Vest je prvi preneo Sources.

Izvršni direktor Jutjuba Nil Mohan obavestio je zaposlene o programu putem internog dopisa u sredu.

U dopisu je takođe najavljeno da kompanija u vlasništvu Gugla (Google) reorganizuje svoje timove za proizvode u tri odvojene organizacije koje će sve direktno odgovarati Mohanu. Tim "Proizvodi na pretplatu" (Subscription Products) fokusiraće se na pretplatničke proizvode u okviru YouTube Music & Premium i OTT.

Tim "Proizvodi za gledaoce" (Viewer Products) fokusiraće se na iskustvo gledalaca u glavnoj YouTube aplikaciji, YouTube Kids, Učenje (Learning), Poverenje i bezbednost (Trust & Safety) i drugim segmentima.

Izvršni direktor Jutjuba Nil Mohan / Foto: wikipedia

Na kraju, organizacija "Proizvodi za kreatore i zajednicu" (Creator & Community Products) fokusiraće se na podršku kreatorima i izgradnju zajednice.

Kompanija kaže da nijedno radno mesto neće biti ukinuto kao deo ovih promena.

Ovaj potez dolazi u trenutku kada je Alfabet (Alphabet) u sredu objavio svoju zaradu u trećem kvartalu, izveštavajući da je prihod od oglašavanja Jutjuba dostigao 10,26 milijardi dolara u tom periodu, što predstavlja rast od 15% u odnosu na prethodnu godinu.

(Ubrzanje.rs/TechCrunch)