Veštačka inteligencija u službi lepote: Ovaj robot pomaže damama da izaberu nijansu ruža i pudera

Vreme čitanja: oko 1 min.

Predviđa se da će korišćenje veštačke inteligencije u kozmetičkoj industriji udvostručiti njenu vrednost

Foto-ilustracija: Profimedia/imago stock&people/IMAGO, Profimedia/Xinhua News/Wang Jingqiang, Shutterstock

Južnokorejska kozmetička firma AmorePacifik koristi veštačku inteligenciju (AI) da bi klijentima preporučila koji ruž ili tečni puder im najbolje odgovara.

Roboti u laboratoriji ove firme sada pomažu potrošačima da saznaju što više o svojoj koži i koji preparati im najbolje odgovaraju, preneo je Rojters.

Iz firme AmorePacifik rekli su da koriste veštačku inteligenciju kako bi klijentima preporučili koja nijansa od 205 tečnih pudera im najbolje odgovara, ili koju od 366 nijansi ruževa da izaberu, prenosi Tanjug.

Sve više kozmetičkih kompanija koriste AI kako bi povećale prodaju, a među njima su i svetski poznati brendovi.

Globalna vrednost prodaje industrije preparata za lepotu dostigla je u prošloj godini 625,6 milijardi dolara i u stalnom je porastu nakon najnižih nivoa tokom 2020. i pandemije kovida, pokazuju podaci firme Statista Market Insajts.

Predviđa se da će se vrednost tržišta za korišćenje AI u kozmetičkoj industriji više nego udvostručiti sa 3,27 milijardi dolara u prošloj godini na 8,1 milijardi u 2028.

(Ubrzanje.rs)