• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kako je pametni telefon pomogao poznatom kragujevačkom brendu? Prodaja garderobe skočila za 15 odsto

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Imaju dva prodajna objekta i intenet prodavnicu, a posluju i na regionalnom tržištu

  • 0
Krojačka lutka Foto: Shutterstock
  • Bave se streetwear garderobom, koju plasiraju i na regionalnom tržištu

  • Uspešno su prošli kroz digitalnu transformaciju, uz pomoć NFC tehnologije

  • Najmerljiviji rezultat je povećanje interakcija sa klijentima za 40 odsto

Kragujevačka kompanija Jagger, koja postoji od 1986. godine i uspešno se bavi maloprodajom i veleprodajom streetwear garderobe, prošla je kroz proces digitalne transformacije i pospešila korisničko iskustvo.

Iako su sa dva fizička prodajna objekta i dinamičnom internet prodavnicom, postojala je i očigledna potreba za promenama i unapređenjima, ocenjuju stručnjaci Centra za digitalnu transformaciju Privredne komore Srbije.

Jagger je, navode, uveo NFC (Near Field Communication) tehnologiju sa ciljem da pojednostavi i učini efikasnijim proces prikupljanja korisničkog iskustva. Zaposleni u maloprodajnim objektima su, putem ovog sistema, svojim klijentima nudili brz i jednostavan način za iznošenje mišljenja.

"Dodirom NFC pločice sa pametnim telefonom, korisnicima se otvarao neposredan pristup platformi za deljenje utisaka. NFC pločice, jednostavne za korišćenje i lako dostupne, unapredile su proces prikupljanja i analize korisničkih iskustava", objašnjavaju stručnjaci CDT-a.

Tri su očitana rezultata preuzetih mera. Najpre je zabeleženo povećanje interakcija sa klijentima za čitavih 40 odsto.

"Ovaj podatak nije samo statistički relevantan, već je pružio Jaggeru jasniji uvid u specifične potrebe i želje klijenata, što je prevedeno u strateške odluke", ističu na koji se način dobijeni podaci dalje koriste.

Ujedno su zabeležili rast prodaje od 15 odsto, kao i poboljšanja efikasnosti i kvaliteta usluge za 20 odsto.

"Stavljanje kupca u centar poslovanja postaje ne samo trend, već i nužnost u sve kompleksnijem i konkurentnijem tržištu", napominju iz CDT-a.

Inače, ovaj istaknuti brend u tekstilnoj industriji posluje i u regionu, obuhvatajući Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu.

(Ubrzanje.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari