• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Putevi digitalizacije i rasta aranđelovačkog Mašinca: Kako se firma otvorila prema tržištu

Vreme čitanja: oko 2 min.

Broj onlajn upita značajno porastao

  • 0
Rajber, reza na vratima Foto: SHutterstock
  • Porodična firma koja postoji duže od pet decenija

  • Ukazala se potreba za boljim "didigtalnim otiskom"

  • Otvaranje internet prodavnice bila je inicijativa od vitalnog značaja

Mašinac je porodična firma, sa sedištem u Aranđelovcu, koja je posle posle digitalizacije došla do brojivih rezultata. Zahvaljujući otvaranju onlajn prodaje dosegli su 1.000 novih potencijalnih kupaca izvan Aranđelovca.

Ovo su podaci Centra za digitalnu transformaciju uz čiju je pomoć firma ušla u novu eru poslovanja.

Bave se veleprodajom, maloprodajom i uslužnom obradom metala. Postoje duže od pet decenija, a u skoroj prošlosti prepoznali su potrebu za daljim unapređenjem i digitalizacijom svog poslovanja.

Iz CDT-a ocenjuju da im je "digitalni otisak" bio je nedovoljno razvijen, te da iako je internet prezentacija kompanije postojala, nije bila uparena sa funkcionalnim digitalnim prodajnim kanalom.

To, objašnjavaju, nije bila samo prepreka za širenje na nova tržišta, već je i usporavalo kompanijino prilagođavanje savremenim trendovima i potrebama potrošača koji sve više očekuju mogućnost onlajn kupovine.

Otvaranje internet prodavnice, koja bi omogućila onlajn plasman proizvoda, nije bilo samo logičan sledeći korak, već i vitalna inicijativa koja bi osigurala da firma Mašinac ostane konkurentna i relevantna.

Namera je bila da se kroz novu platformu obezbedi ne samo online naručivanje i plaćanje, već i dinamičan alat koji omogućava korisnicima da istraže široku paletu proizvoda, uz personalizovane preporuke zasnovane na njihovim potrebama i preferencijama, ističu iz CDT-a.

Implementacija e-commerce platforme i sofisticirane strategije digitalnog marketinga omogućila je kompaniji da pređe lokalne granice i dosegne 1.000 novih potencijalnih kupaca izvan Aranđelovca.

Dodaju da je efikasno prebacivanje poslovanja na internet kanale omogućilo Mašincu da zaključi uspešne onlajn prodaje sa 10 strateški važnih klijenata.

Omogućavanjem lakog slanja upita za ovu uslugu preko sajta, broj upita, kao i njihova realizacija, značajno je porastao, dokazujući vrednost ovog segmenta u ukupnom poslovanju, ističu.

"Ova studija pokazuje da implementacija onlajn prodaje nije jednostavno tehničko pitanje; to je holistički pristup koji zahteva strategijsko razmišljanje, duboko razumevanje kupaca, tehničku ekspertizu, globalnu viziju, i kontinuirano angažovanje sa kupcima i zaposlenima. Uspešna implementacija i upotreba ovog modela može doneti transformacijske rezultate, kao što je demonstrirala kompanija Mašinac", kažu iz CDT-a.

(Ubrzanje.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari