• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Digitalni uspon subotičke kompanije Aqua Therm: Koji su rezultati unošenja par promena u poslovanje

Vreme čitanja: oko 2 min.

Pored prodaje, kompanija pruža usluge servisa, dizajna enterijera i savetovanje

  • 0
kupatilo Foto: Shutterstock, PKS
  • Kompanija iz Subotice postoji od 2004. godine

  • Kroz proces digitalne transformacije odlučili se na unapređenje komunikacije s klijentima i prodaje

  • Jedno od rešenja bilo je redizajnirati web sajt

Aqua Therm iz Subotice, koji se bavi trgovinom materijalima i opremom za vodovod i grejanje, svoju strategiju digitalne transformacije razvijala je u saradnji sa Centrom za digitalnu transformaciju, unapređujući prodajne procese, optimizujući komunikaciju s klijentima i integrišući moderne tehnologije, sve u cilju postizanja veće efikasnosti i konkurentske prednosti na tržištu.

Osnovan je 2004. godine i postao, ocenjuju stručnjaci CDT-a, jedan od vodećih igrača u sektoru vodovodnih i klimatizacionih rešenja.

Njihov web sajt bio je zastareo i, što je možda još kritičnije, nije nudio integrisanu onlajn prodavnicu. U eri onlajn trgovine, ovaj nedostatak mogao je imati ozbiljne posledice po njihovu konkurentsku poziciju. Aqua Therm je prepoznao potrebu za digitalnom transformacijom, kao ključni korak u prilagođavanju dinamičnom tržištu.

Jedan od najvažnijih koraka na ovom putovanju bio je potpuni redizajn sajta, stoji u izveštaju CDT-a. Novi sajt, kao prva promena, ne samo da je vizuelno privlačan, već je i prilagođen potrebama korisnika, optimizovan za mobilne uređaje i nudi brz i lak pristup informacijama.

Dodaju da je uvedena i internet prodavnica koja je integrisana s postojećim ERP sistemom, što omogućava korisnicima real-time pregled zaliha i cena proizvoda.

Osim toga, navode, kreirane su interaktivne web prezentacije za izložene ambijente, nudeći posetiocima jedinstveno iskustvo gde mogu

direktno naručivati proizvode.

Komunikacija s klijentima je prešla na viši nivo. Uvedena je centralizacija komunikacionih kanala i dodatna podrška kroz live chat i chat-bot, olakšavajući upravljanje čestim upitima i pružajući korisnicima odmah dostupne informacije.

Projekat je doveo do ubrzanja i bolje kontrole prodaje i nabavke. Kompanija je ostvarila čak 25 odsto od ukupnih porudžbenica preko onaljn kanala.

Digitalizacija i ubrzanje komunikacije sa klijentima uvođenjem live chat funkcionalnosti, vreme odgovora na upite klijenata smanjeno je za 50 odsto. Zahvaljujući uspešnoj integraciji ERP-a sa onlajn prodavnicom, vreme potrebno za obradu svake narudžbenice smanjeno je za 40 odsto.

(Ubrzanje.rs)

Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari