Vreme čitanja: oko 2 min.
Digitalni uspon subotičke kompanije Aqua Therm: Koji su rezultati unošenja par promena u poslovanje
Vreme čitanja: oko 2 min.
Pored prodaje, kompanija pruža usluge servisa, dizajna enterijera i savetovanje
-
Kompanija iz Subotice postoji od 2004. godine
-
Kroz proces digitalne transformacije odlučili se na unapređenje komunikacije s klijentima i prodaje
-
Jedno od rešenja bilo je redizajnirati web sajt
Aqua Therm iz Subotice, koji se bavi trgovinom materijalima i opremom za vodovod i grejanje, svoju strategiju digitalne transformacije razvijala je u saradnji sa Centrom za digitalnu transformaciju, unapređujući prodajne procese, optimizujući komunikaciju s klijentima i integrišući moderne tehnologije, sve u cilju postizanja veće efikasnosti i konkurentske prednosti na tržištu.
Osnovan je 2004. godine i postao, ocenjuju stručnjaci CDT-a, jedan od vodećih igrača u sektoru vodovodnih i klimatizacionih rešenja.
Njihov web sajt bio je zastareo i, što je možda još kritičnije, nije nudio integrisanu onlajn prodavnicu. U eri onlajn trgovine, ovaj nedostatak mogao je imati ozbiljne posledice po njihovu konkurentsku poziciju. Aqua Therm je prepoznao potrebu za digitalnom transformacijom, kao ključni korak u prilagođavanju dinamičnom tržištu.
Jedan od najvažnijih koraka na ovom putovanju bio je potpuni redizajn sajta, stoji u izveštaju CDT-a. Novi sajt, kao prva promena, ne samo da je vizuelno privlačan, već je i prilagođen potrebama korisnika, optimizovan za mobilne uređaje i nudi brz i lak pristup informacijama.
Dodaju da je uvedena i internet prodavnica koja je integrisana s postojećim ERP sistemom, što omogućava korisnicima real-time pregled zaliha i cena proizvoda.
Osim toga, navode, kreirane su interaktivne web prezentacije za izložene ambijente, nudeći posetiocima jedinstveno iskustvo gde mogu
direktno naručivati proizvode.
Komunikacija s klijentima je prešla na viši nivo. Uvedena je centralizacija komunikacionih kanala i dodatna podrška kroz live chat i chat-bot, olakšavajući upravljanje čestim upitima i pružajući korisnicima odmah dostupne informacije.
Projekat je doveo do ubrzanja i bolje kontrole prodaje i nabavke. Kompanija je ostvarila čak 25 odsto od ukupnih porudžbenica preko onaljn kanala.
Digitalizacija i ubrzanje komunikacije sa klijentima uvođenjem live chat funkcionalnosti, vreme odgovora na upite klijenata smanjeno je za 50 odsto. Zahvaljujući uspešnoj integraciji ERP-a sa onlajn prodavnicom, vreme potrebno za obradu svake narudžbenice smanjeno je za 40 odsto.
(Ubrzanje.rs)
Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.