• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Šta je digitalna transformacija beogradske laboratorije Biomedica donela pacijentima, a šta zaposlenima

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kakvi su efekti transformacije u zdravstvu i na koji način se menja rad zdravstvenih radnika

  • 0
Ilustracija Foto: Shutterstock
  • Identifikovane su tri oblasti koje bi mogle biti unapređene

  • Onlajn platforma bila je usmerena na unapređenje svake, a uključila je i posebnu pogodnost za korisnike

  • U predstojećem vremenu ispraćeno je više ključnih pokazatelja uspeha

Zavod za laboratorijsku dijagnostiku Biomedica je centar za biomedicinska ispitivanja, smešten u Beogradu. Izdvaja se brzinom izdavanja rezultata, koja se postiže kroz sofisticirani informacioni sistem koji omogućava brz, efikasan i tačan rad. Uprkos dostignućima, Biomedica je prepoznala potrebu za daljim razvojem i usavršavanjem u okviru procesa digitalne transformacije.

Pre implementacije digitalnog projekta u saradnji sa Centrom za digitalnu transformaciju, Biomedica se suočavala sa izazovima vezanim za svoje procese komunikacije sa klijentima. Kako objašnjavaju iz CDT-a, tradicionalni način komunikacije - telefonom i imejlom - postao je neefikasan.

"Jedan od najvećih problema bio je proces zakazivanja termina, koji se uglavnom odvijao telefonskim putem, što je značilo da su zaposleni morali da provedu značajan deo svog radnog vremena na telefonu, umesto da se fokusiraju na druge važne aspekte svog posla", objasnili su.

Odatle je izveden zaključak: tri ključne oblasti koje su bile spremne za digitalnu transformaciju jesu komunikacija sa klijentima, zakazivanje termina i naplata usluga. Tako je jedan od ključnih aspekata digitalne transformacije u Biomedici bio razvoj onlajn platforme za zakazivanje.

Platforma je dizajnirana tako da korisnici mogu da se registruju onlajn, što im omogućava da zakazuju usluge, prate svoje rezervacije i ažuriraju svoje lične podatke u bilo kojem trenutku. Takođe, nova platforma omogućila je korisnicima da izaberu i naruče specifične analize ili patronažu, a u cilju potpune automatizacije procesa, platforma je uključila i opciju za onlajn plaćanje; kako iz CDT-a dodaju - koristeći siguran i pouzdan onlajn sistem plaćanja.

"Konačno, jedan od najvažnijih aspekata nove platforme bila je funkcionalnost pregleda rezultata onlajn. Ova opcija omogućava korisnicima da pristupe svojim rezultatima u bilo koje vreme, gde god da se nalaze. Ne samo da je ovo uveliko poboljšalo pristup korisnika rezultatima, već je i smanjilo opterećenje za zaposlene", dodaju.

Prema praćenju ključnih pokazatelja uspeha (KPI) do kraja 2023. zabeleženo je povećanje efikasnosti procesa zakazivanja i patronaže; implementacija je dovela do smanjenja vremena čekanja i povećanja produktivnosti zaposlenih, zabeleženo je olakšavanje procesa naplate i povećanje produktivnosti zaposlenih.

(Ubrzanje.rs)

Video: Slovački leteći autombil leteo 35 minuta između dva aerodroma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari