• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kako je veštačka inteligencija omogućila beogradskom Crafteru da "pročita" potrebe kupaca?

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kompanija krenula kao startap, bavi se prodajom alata i materijala, ali pruža i stručne savete, tehničku podršku, 3D dizajn, iznajmljivanje...

  • 0
sigurnosna kamera prodavnica stovarište magacin roba Foto: Shutterstock/jittawit21
  • Kompanija se usmerila na unapređenje korisničkog iskustva

  • U dostizanju tog cilja oslonila se na pomoć veštačke inteligencije

  • Zaposleni na taj način dobijaju potrebne informacije o ponašanju kupca - u realnom vremenu

Kompanija iz Beograda Crafter bavi se maloprodajom alata i materijala. Osnovana je 2020. godine kao startap, ali je brzo napredovala. Crafterov prodajni prostor se prostire na više od 10.000 kvadratnih metara i služi kao "dom" za više od 50.000 pažljivo odabranih proizvoda. Tu je da klijentima pruži ne samo materijale, već i stručne savete, planiranje i tehničku podršku. Usluga iznajmljivanja alata je takođe dostupna za one kojima je potrebna. Dodatne usluge uključuju 3D dizajn i planiranje kuhinja i kupatila, mešanje boja, personalizovanu štampu na radnoj opremi...

U cilju unapređenja kompanija se odlučila za razvoj strategije fokusirane na optimizaciju performansi u prodajnom objektu i poboljšanje korisničkog iskustva kroz upotrebu veštačke inteligencije. Cilj je rasteretiti zaposlene od repetitivnih zadataka i omogućiti im više vremena za interakciju sa klijentima.

"Kroz ovakav pristup, zaposleni koji su raspoređeni po reonima, od dispečerskog centra dobijaju pravovremene informacije o kretanju i interesovanju kupaca i na taj način mogu brže i efikasnije pristupiti klijentima i pružiti im ciljanu pomoć ili savet", objašnjavaju stručnjaci Centra za digitalnu trandformaciju.

Korišćenjem veštačke inteligencije za analizu podataka iz video nadzora, sistem omogućava zaposlenima da dobiju uvid u ponašanje i preferencije kupaca u realnom vremenu, dodaju.

"Ovo povećava efikasnost timova na terenu i omogućava im da personalizuju interakcije sa klijentima", kažu iz CDT-a.

Prema njihovoj oceni, projekat digitalne transformacije ostvario je značajne uspehe u prvoj fazi implementacije. Najpre je evidentirano poboljšanje efikasnosti zaposlenih za 25 odsto. Nakon tri meseca, analize su pokazale povećanje prometa u odeljenju sitnog alata i materijala za 15 odsto sa istim brojem zaposlenih. Evidentirano je i bolje korisničko iskustvo. Anketa je pokazala povećanja za 20 odsto.

(Ubrzanje.rs)

Video: Poslovni forum Srbija - Japan: Zajedno možemo da kreiramo rešenja za budućnost

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari