• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Instagram potvrdio da testira novo korisničko iskustvo: Većina reakcija negativna, žalbe se samo nadovezuju

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Da li ste već videli "pauzu za reklamu"?

  • 0
Mobilni telefon društvene mreže pratioci followers Instagram Foto: Shutterstock
  • Kompanija još nije donela konačnu odluku

  • Korisnici se pitaju da li su "žrtva" potrebe za većim prihodima od oglašivača

  • Da li je ovo logičan potez nakon što se Instagram "preselio" na video teren?

Instagram je potvrdio da testira reklame koje se ne mogu preskočiti nakon što su printskrinovi ove funkcije počeli da se šire društvenim mrežama. Ove nove "pauze za reklamu" prikazivaće tajmer koji odbrojava, a koji će korisnicima onemogućiti pregledanje daljeg sadržaja na aplikaciji, sve dok ne pogledaju reklamu.

Ova promena bi učinila da društvena mreža više liči na besplatnu verziju Jutjuba (YouTube), koja zahteva od korisnika da gledaju reklame pre i tokom gledanja video zapisa. Logično je da Instagram razmatra ovu opciju, s obzirom na to da se tokom godina sve više pretvara u mrežu za deljenje video zapisa, zahvaljujući funkcijama kao što su Stories i Reels, umesto da bude samo mesto za deljenje fotografija, piše Tekkranč.

"Uvek testiramo formate koji mogu doneti vrednost za oglašivače," rekao je portparol kompanije Meta.

"Kako testiramo i učimo, obavestićemo vas o svim eventualnim promenama proizvoda koje bi ovaj test mogao doneti," dodaje.

Novu funkciju prvo je primetio jedan korisnika Instagram aplikacije, koji je postavio objavu na svoj nalog na mreži Iks. Aplikacija ga je zaustavila u skrolovanju pored reklame kada se pojavilo ono što smatra "ludim potezom."

Naknadni post na Redditu je pojasnio da, ako kliknete na ikonu informacija pored "reklamne pauze" kako biste saznali više, videćete poruku koja glasi: "Gledate reklamnu pauzu. Reklamne pauze su novi način prikazivanja reklama na Instagramu. Ponekad ćete morati da pogledate reklamu pre nego što nastavite sa pregledanjem."

Drugi komentatori su potvrdili da su takođe videli ovu funkciju s vremena na vreme.

Većina reakcija bila je negativna. Neki korisnici su pretili da će zatvoriti Instagram ako naiđu na ovakve "reklamne pauze", dok su drugi rekli da će potpuno prestati da koriste aplikaciju. Pored toga, komentatori su postavili pitanje da li je ova odluka doneta zbog potrebe za povećanjem angažovanja na reklamama, na račun korisničkog iskustva.

Instagram je odbio da kaže gde se u aplikaciji pojavljuju reklamne pauze i da li kompanija testira ovu funkciju globalno. Međutim, snimci ekrana prikazuju da se reklamne pauze pojavljuju u fidu aplikacije dok se gledaju video postovi. Trenutno nije jasno da li će kreatori na Instagramu imati bilo kakvu kontrolu nad pojavom ovih reklama.

Za sada je ova funkcija samo test.

(Ubrzanje.rs)

Video: "Ako ne vodimo računa, ovakav scenario može da se desi čak i brže": O mračnom predviđanju Nobelovca

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari