• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Raste udeo domaćih električnih vozila na kineskom tržištu: Šta je dovelo do pada prodaje BMW-a, GM-a i Tesle?

Vreme čitanja: oko 1 min.

Odrasla nova generacija Kineza koja se ne srami "kineske robe"

  • 0
kineski električni automobil, BYD Foto: Tanjug/AP

Udeo stranih prozvođača automobila na kineskom tržištu se u poslednje dve godine smanjio sa 53 odsto na 33 odsto.

Kako se navodi, kineska državna podrška za lokalne kompanije i rast konkurencije su dovele do smanjenje udela stranih kompanija, pre svega Tojote, Micubišija, američkog Dženeral motorsa (GM), Folksvagena i Tesle.

Udeo kineskih kompanija posebno raste na tržištu električnih vozila, gde sada čini 40 odsto ukupne prodaje EV u toj azijskoj zemlji.

Prema podacima Kineskog udruženja za putnička vozila, prodaja Folksvagenovih vozila u Kini je u drugom kvartalu 2024. pala za 19 odsto međugodišnje, prodaja Be-Em-Vea (BMW) za četiri odsto, vozila Dženeral motorsa za 29 odsto, Tojote za 20 odsto.

Nova generacija kineskih potrošača ima mnogo više poverenja u lokalne brendove nego njihovi roditelji koji su preferirali zapadnu robu.

Odrasla je nova generacija Kineza koja je navikla da kupuje stvari preko Alibabe i da komunicira preko kineske platforme Vičet, tako da kineski brendovi kod njih više ne izazivaju negativnu konotaciju, prenosi Komersant.

(Ubrzanje.rs/Tanjug)

Video: Pirotski đaci napravili startap kompaniju: Pokrenuli platformu Majstorski

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari