Vreme čitanja: oko 1 min.
Raste udeo domaćih električnih vozila na kineskom tržištu: Šta je dovelo do pada prodaje BMW-a, GM-a i Tesle?
Vreme čitanja: oko 1 min.
Odrasla nova generacija Kineza koja se ne srami "kineske robe"
Udeo stranih prozvođača automobila na kineskom tržištu se u poslednje dve godine smanjio sa 53 odsto na 33 odsto.
Kako se navodi, kineska državna podrška za lokalne kompanije i rast konkurencije su dovele do smanjenje udela stranih kompanija, pre svega Tojote, Micubišija, američkog Dženeral motorsa (GM), Folksvagena i Tesle.
Udeo kineskih kompanija posebno raste na tržištu električnih vozila, gde sada čini 40 odsto ukupne prodaje EV u toj azijskoj zemlji.
Prema podacima Kineskog udruženja za putnička vozila, prodaja Folksvagenovih vozila u Kini je u drugom kvartalu 2024. pala za 19 odsto međugodišnje, prodaja Be-Em-Vea (BMW) za četiri odsto, vozila Dženeral motorsa za 29 odsto, Tojote za 20 odsto.
Nova generacija kineskih potrošača ima mnogo više poverenja u lokalne brendove nego njihovi roditelji koji su preferirali zapadnu robu.
Odrasla je nova generacija Kineza koja je navikla da kupuje stvari preko Alibabe i da komunicira preko kineske platforme Vičet, tako da kineski brendovi kod njih više ne izazivaju negativnu konotaciju, prenosi Komersant.
(Ubrzanje.rs/Tanjug)
Video: Pirotski đaci napravili startap kompaniju: Pokrenuli platformu Majstorski
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.