Vreme čitanja: oko 2 min.
Gasi se TikTok Mjuzik
Vreme čitanja: oko 2 min.
Posle predviđenog datuma servis se automatski ukida
-
Striming servis pokrenut 2019. godine
-
Proširio se na nekoliko tržišta, bez velikog uspeha
-
Moguće je da je pravna borba koju vodi Bajtedns u Americi, protiv zabrane TikToka, sprečila proširenje ovog muzičkog servisa na pordučje SAD
Bajtdens zatvara svoj striming muzički servis TikTok Mjuzik (TikTok Music).
"Žao nam je što moramo da vam saopštimo da se TikTok Mjuzik gasi 28. novembra ov godine", stoji u saopštenju na vebsajtu.
Srvis je inače bio dostupan u Indoneziji, Brazilu, Australiji, Singapuru i Meksiku.
Pretplatnici mogu nastaviti da koriste servis do navedenog datuma, nakon čega će automatski biti ukinut. Korisnici koji žele da premeste svoju plejlistu na druge striming servere, moraće to da obave mesec dana ranije, do 28. oktobra, a zahtev za refundiranje morali bi da se podnesu do 28. novembra.
"Naša funkcija Add to Music App već je omogućila stotine miliona sačuvanih numera na plejlistama na partnerskim servisima za strimovanje muzike. Zatvaramo TikTok Mjuzik krajem novembra kako bismo se fokusirali na naš cilj unapređenja uloge TikToka u podsticanju još većeg slušanja muzike i vrednosti na servisima za striming muzike, u korist umetnika, tekstopisaca i industrije", saopštio je šef razvoja muzičkog poslovanja Ole Oberman.
U saopštenju se dodaje da će nastaviti partnerstvo sa striming servisima, te da se neće nadmetati sa njima. U februaru, kompanija je pokrenula funkciju "Dodaj u muziku" na TikTok-u koja omogućava korisnicima da dodaju numere direktno na listu za reprodukciju na Apple Music, Amazon Music ili Spotify.
Sve krenulo od Indije
Koreni TikTok Mjuzika povezani su sa Bajtdensovim proizvodom nazvanim Reso (Resso), koji je lansiran u Indiji i Indoneziji 2019. godine, a potom proširen na Brazil.
Godine 2023. Reso je rebrendiran u TikTok Mjuzik u Brazilu, Indoneziji, a kasnije proširen na Singapur, Australiju i Meksiko. Ranije ove godine zabranjen je u Indiji.
Može biti da je Bajtdens koji i sam ima platformu za distribuiranje muzike SoundOn, želeo da sikoristi popularnost TikToka, ali se tržište nije proširilo dalje od nekoliko spomenutih, piše Tekkranč.
TikTok je takođe u poslednje vreme imao klimav odnos sa muzičkom industrijom. Ranije ove godine, Universal Music Group povukla je svoj muzički katalog iz servisa nakon neslaganja oko honorara. Kao odgovor, TikTok je prozvao UMG za "lažnu priču i retoriku". U martu su obe strane sklopile primirje i potpisale novi sporazum.
Nezavisno od ove teme, TikTok se bori protiv predloga zakona koji bi mogao da dovede do zabrane aplikacije za kratke video snimke u SAD. Ovo je možda omelo planove Bajtdensa da proširi TikTok muziku na tržišta poput SAD.
(Ubrzanje.rs)
Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.