• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Digital Day 2025 danas i sutra u Beogradu: U žiži interesovanja najveće digitalne konferencije 3 teme

Vreme čitanja: oko 2 min.

  • 0
Digital day 2025 Foto: Iab Serbia
  • Agencije, Retail Media i AI u fokusu dvodnevne konferencije

  • Neke od diskusija će obuhvatiti etička pitanja i autentičnost sadržaja

  • O savremenim trendovima diskutuju stručnjaci iz agencija, medijskih kuća i tehnoloških kompanija

Najznačajnija regionalna konferencija o digitalnom marketingu Digital Day 2025, donosi bogat program panel diskusija koje će se baviti najaktuelniim temama koje oblikuju industriju. Pod sloganom "U centru pažnje.", događaj koji se održava danas i sutra u Beogradu okuplja vodeće stručnjake iz agencija, medijskih kuća i tehnoloških kompanija.

Panel diskusije predstavljaju srce konferencije, pružajući učesnicima priliku da čuju različite perspektive o izazovima i prilikama koje donose tehnološke promene u digitalnom marketingu, saopštavaju organizatori, a stručnjaci će podeliti praktična iskustva i vizije razvoja industrije u narednom periodu.

Diskusija će se fokusirati na načine na koje se agencije prilagođavaju novim zahtevima klijenata, implementaciji AI alata u kreativne procese i održavanju kompetitivne prednosti u sve dinamičnijem tržišnom okruženju.

Borba za poverenje - realni protiv AI influensera

Jedan od najintrigantnijih panela nosi naziv "Realni i AI influenseri". Diskusija će obuhvatiti etička pitanja, autentičnost sadržaja i strategije koje tradicionalni influenseri mogu koristiti u konkurenciji sa digitalnim avatarima.

Retail Media kao najbrže rastući kanal digitalnog oglašavanja u svetu dobija posebnu pažnju kroz panel "Retail Media - od voblera do klika".Vodiće se diskusija o potencijalu i sledećim koracima za razvoj Retail Media ekosistema u Srbiji, kroz konkretne primere i razmenu praktičnih iskustava.

Panel "AI u medijima: Pomoćnik, pretnja ili novi član redakcije?" okuplja medijske stručnjake koji će analizirati ulogu veštačke inteligencije u savremenom novinarstvu.

Panel "Kreativnost i AI: Kako tehnologija oblikuje brendove u 2025" istražuje način na koji brendovi mogu koristiti veštačku inteligenciju za personalizovana iskustva bez gubitka autentičnosti.

Digital Day 2025 kroz ove panel diskusije pruža sveobuhvatan uvid u ključne teme koje oblikuju budućnost digitalnog marketinga u regionu. Učesnici će imati priliku da čuju različite perspektive vodećih stručnjaka i steknu praktična znanja koja mogu direktno primeniti u svom poslovanju, poručuju iz organizacije.

(Ubrzanje.rs/)

Video: Gobran u zvaničnoj poseti Srbiji: Poziv domaćim kompanijama da se otvore za novo tržište

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari