• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Tinder uvodi novu opciju da udovolji najvećoj grupi svojih korisnika: Kompanija želi da svi budu opušteni

Vreme čitanja: oko 2 min.

  • 0
dejting aplikacija Foto: Shutterstock
  • Tinder postoji od 2012. godine, a danas ima 50 miliona korisnika mesečno

  • Trude se da zadrže ženski deo korisnika i predstavnike generacije Z, zbog bezbednosnih izazova

  • Dodavali bezbednosne funkcije

Aplikacija za onlajn upoznavanje Tinder uvodi novu opciju grupnog dejta za četvoro, u pokušaju da privuče pripadnike generacije Z i mlade žene koje žele sastanke sa manje pritiska, javila je u utorak nemačka agencija DPA.

Ova funkcionalnost biće uvedena u aplikaciju u Velikoj Britaniji sredinom jula.

Korisnici koji aktiviraju opciju "dejt za četvoro" mogu odabrati do troje prijatelja sa kojima će formirati parove.

Ti parovi zatim mogu birati druge parove u aplikaciji sa kojima žele da budu spojeni, a za to je dovoljan "lajk" samo jedne osobe iz svakog para.

Kada do toga dođe, otvara se grupni čet u kojem parovi mogu razgovarati i organizovati sastanak.

Tinder, koji je nekoliko meseci testirao ovu funkcionalnost kod određenog broja korisnika na međunarodnim tržištima, saopštio je da želi da privuče mlade ljude i žene koje traže društveniji i opušteniji način za upoznavanje.

Skoro 90 odsto korisničkih profila koji su koristili ovu opciju bili su mlađi od 29 godina, prema podacima kompanije.

Generacija Z, koja obuhvata osobe rođene između 1997. i 2012. godine, čini više od polovine Tinderove korisničke baze širom sveta.

Platforma pojačava svoje napore da zadrži žene i korisnike iz generacije Z nakon pandemije kovida 19, sve većih briga u vezi sa bezbednošću i šire promene u pristupu mladih kada je reč o izlascima.

Ti napori uključivali su dodatne bezbednosne funkcije poput verifikacije ličnih dokumenata i mogućnosti da korisnici podele detalje o sastanku – poput vremena, mesta i fotografije osobe sa kojom su spojeni – sa članovima porodice ili prijateljima.

Tinder, lansiran 2012. godine, doprineo je popularizaciji onlajn upoznavanja i danas ima oko 50 miliona korisnika mesečno, što ga čini najkorišćenijom aplikacijom za upoznavanje na svetu.

Vlasnik aplikacije je kompanija Match Group, sa sedištem u Los Anđelesu, koja poseduje i brojne druge platforme za upoznavanje, poput Hingea i OkCupida.

Podaci iz faze testiranja pokazali su da je tri puta verovatnije da će žene "lajkovati" parove nego pojedinačne profile, a stope spajanja bile su značajno više kod korisnika koji su koristili ovu opciju.

Takođe, Tinder je naveo da nova funkcionalnost pomaže da se privuku novi, ali i bivši korisnici – 15 odsto onih koji su prihvatili pozivnicu za korišćenje ove opcije bili su novi korisnici platforme ili su nedavno ponovo aktivirali svoj profil.

(Ubrzanje.rs/Zimo)

Video: Gobran u zvaničnoj poseti Srbiji: Poziv domaćim kompanijama da se otvore za novo tržište

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari