• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

"Hrana kao lek": Pomoć mamama da se nakon porođaja zdravo hrane, startap Čio ima neobičan cilj

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Nedavno su prikupili 3 miliona dolara, javljaju strani mediji

  • 0
beba, mama i beba, mama, roditelj Foto: Unsplash/Jonathan Borba
  • Kompanija je poslužila 100.000 obroka od lansiranja 2021. godine

  • Čio ima za cilj da izgradi digitalnu platformu za personalizovane sadržaje i programe ishrane

  • Četredsetodnevni postporođajni program, koji uključuje tri obroka po porođaju, košta od 69 dolara po danu

Jedna od najtežih stvari kada ste trudni je da naučite koja hrana odgovara vašem organizmu u datom stanju. Kada se beba rodi, borba za pronalažnjem idealne hrane se dodatno komplikuje.

Startap Čio želi da bude taj sistem podrške, nudeći savete o ishrani i obroke u obliku usluge dostave obroka ženama - od plodnosti do posle porođaja. Startap nudi digitalne vodiče i zdravstvenu obuku za svoje korisnike, a takođe radi na izgradnji onoga što smatra "prvom u svojoj vrsti" istraživačkom bazom podataka o ishrani za zdravlje žena.

Suosnivač i izvršni direktor Irene Liu dobila je ideju za Čio nakon što je videla kako njena majka šalje tetki jela tradicionalne kineske medicine. Inače, Liu je oduvek bila zainteresovana za koncept hrane kao leka.

Kompanija je poslužila 100.000 obroka od lansiranja 2021. godine, a prihod je porastao 300 odsto u poslednjih 12 meseci usred širenja diljem zemlje, iako je Liu odbila da precizira koliki je stvarni prihod. Pored toga, Čio radi sa više od 100 zdravstvenih radnika.

Sada kompanija ima za cilj da izgradi digitalnu platformu za personalizovane sadržaje i programe ishrane. Na kraju, korisnici će moći da ocene efikasnost svakog rešenja i doprinesu bazi podataka istraživanja ishrane za zdravlje žena, prenosi Tech Crunch.

Ovo je podstaknuto novom investicijom od 3 miliona dolara, koju predvodi investitor u ranoj fazi Bread & Butter Ventures. Ostali učesnici u krugu su Ingeborg, Union Heritage Ventures, Peterson Ventures, Detroit Venture Partners, Palette Ventures i The Helm.

Kompanija je sada prikupila ukupno 3,4 miliona dolara. Među ostalim sponzorima su modna blogerka i dizajnerka Aimee Song, bivša finansijski direktor lanca restorana Momofuku Elizabeth Christal, Jing iz Fli bi Jing i suosnivač Health-Ejd Vanesa Dev.

Inače, za razliku od drugih kompanija slične namene, cilj Čija je da vas "skinu sa programa".

Kako navode, prosečno vreme korišćenja programa je oko četiri nedelje.

Četredsetodnevni postporođajni program, koji uključuje tri obroka po porođaju, košta od 69 dolara po danu.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari