Vreme čitanja: oko 1 min.
Presedan za OpenAI: Kompanija razmatra uvođenje rizične novine u Čet Dži-Pi-Ti, mnogima se neće dopasti
Vreme čitanja: oko 1 min.
To su ranije učinili Gugl i Meta
Kompanija za razvoj veštačke inteligencije OpenAI razmatra uvođenje reklama u svoj ključni proizvod Čet Dži-Pi-Ti (Chat GPT) kako bi stekla nove izvore prihoda u skladu se najavljenom restrukturalizacijom u firmu koja je orijentisana na profit.
Glavna finansijska direktorka OpenAI Sara Frijar je u intervjuu za Fajnenšel tajms (FT) navela da firma razmišlja o tome kada i gde da uvede oglašavanje.
OpenAI naplaćuje pristup interfejsu za programiranje aplikacija (API) koji omogućava programerima i organizacijama da grade svoje proizvode zasnovane na veštačkoj inteligenciji, ali to nije posao koji donosi veliki profit.
Kompanija takođe prodaje korporativne i pojedinačne licence za korišćenje AI alata Čet Dži-Pi-Ti.
Očekuje se da će troškovi OpenAI ove godine premašiti pet milijardi dolara, dok će prihodi iznositi oko četiri milijarde dolara.
Firme Gugl i Meta su zabeležile veliki uspeh uvođenjem reklama, ali rukovodioci OpenAI su podeljeni oko toga kako bi oglašavanje moglo da izgleda na njihovoj platformi, dodaje britanski list pozivajući se na dva anonimna upućena izvora.
(Ubrzanje.rs/Tanjug)
Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.