• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 5 min.

Ko se nalazi na Forbsovoj listi 30 najboljih mlađih od 30 godina: Da li su ovo zanimanja budućnosti?

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 5 min.

Kako magazin navodi, reč je o osobama koje su se svojim radom izdvojile od vršnjaka

  • 0
Forbs lista Foto: Linkedin, Forbs, Privatna arhiva, Instagram/chanelpnw/taylorcassidyj

Magazin Forbs objavio je svoju prestižnu listu "30 ispod 30" za teritoriju Severne Amerike. Na listi se, kao i uvek, nalaze ljudi mlađi od 30 godina koji su, prema proceni magazina Forbs, ostavili izuzetan trag u svojoj industriji i svojim radom se izdvojili od vršnjaka.

Tako se, među onima koje smo izdvojili od tih 30, ove godine na listi našla i Margarita Oreta koja ima 27 godina. Kao prvi novi menadžer proizvoda na Tviteru od akvizicije Elona Maska, prema Oreti, ona se fokusirala na reviziju poslovanja kompanije kako bi ga učinila efikasnijim. Navodi da je pomogla u naporu da se spreče prevara u plaćanju; ažuriraju algoritmi za poboljšanje bezbednosti korisnika, relevantnost pretrage/oglasa, preporuke i rangiranje. Lansirala je prve ML modele zasnovane na temama na Tviteru za japansko i špansko tržište i proširila skup podataka otvorenog koda TveetNERD kompanije na više od 300.000 tvitova, što je najraznovrsniji skup do sada.

Kao viši menadžer za partnere u komaniji Spotify, Šanel Robinson koja ima 29 godina, nadgleda tim muzičkog giganta Lifestile and Vellness Creator Podcast Partnerships – radeći sa partnerima kao što su Calm, The Rich Roll Podcast, The Realli Good Podcast (Bobbi Althoff) i Lovers. Kroz svoju dosadašnju karijeru Robinson kaže da je pomogla stotinama kreatora u svim fazama njihove karijere da povećaju svoju publiku i maksimiziraju prihod.

Lusi Šen ima 29 godina i na poziciji je menadžera programa kreatora u kompaniji Patreon. Njen najveći doprinos je bio pomaganje u razvoju Pull Up programa kompanije, inkubatora posebno napravljenog da "pojača" kreatore koji pripadaju manjinama, sa partnerima poput Ise Rej, Tima Čantarangsu i Tine Iu. Ranije ove godine, Lusi je takođe pomogla u integraciji partnerstva sa kompanijom Spotifaj koje je omogućilo kreatorima Patreona da svoje podkaste strimuju isključivo na ovoj muzičkoj platformi.

Mara Gruen je pomogla da Amazon Studo i Prajm Video izgrade jedan od prvih internih timova kreatora u sferi entrtejnmenta. Kao deo Vorldvajd marketing tima, dvadesetsedmogodišnja Mara je sklopila partnerstvo sa kreatorima i vodila nagrađivane TV i filmske kampanje i promovisala vrhunske programe kao što je" Fantastična gospođa Mejzel". Gruen kaže da je takođe producirala prvu TikTok seriju Prajm Videa i da je tokom njenog boravka u kompaniji više od 7.000 kreatora pažljivo upareno sa kampanjama koje odgovaraju njihovim brendovima.

Aleksandra Doten ima 27 godina i želi da podučava nauku koristeći zabavu. Dok je radila sa NASA-om kao svemirski analitičar ​​Doten je shvatila da ima sposobnost da objasni najsloženije koncepte o našem univerzumu jednostavnim, zanimljivim terminima. Kada je krenula pandemija, Doten je počela da objavljuje o kosmosu na društvenim mrežama, a sada sa milionima pratilaca, ona kaže da je postala najpopularniji ženski kreator za polje astronomije na TikTok-u u SAD. Doten kaže da je njen sadržaj inspirisao ljude da se prijave na fakultete i studije astronomije, traže poslove u svemirskoj industriji i kupuju teleskope i aparate za astrofotografiju.

"Pokazala sam ženama da mogu da napreduju u prostorima u kojima dominiraju muškarci. Verujem u integraciju obrazovanja i zabave, povećanje naučne pismenosti i uzdizanje generacija", kaže Doten.

Dvojac koji čine Tim Lupo, koji ima 24 godine, i Lukas Šmit koji ima 25, osmislili su Diptun koji pomaže kreatorima da dosegnu veću globalnu publiku koristeći veštačku inteligenciju za sinhronizaciju video snimaka kreatora na više jezika koristeći njihove originalne glasove. Drugim rečima, Diptun omogućava kreatorima da "tečno govore" skoro svaki jezik, tako praveći veze sa obožavaocima širom sveta. Duo je prikupio 3 miliona dolara od investitora.

Tokom svog školovanja Teylor Kesidi, koja ima 20 godina, primetila je manjak informacija o istoriji crnačke populacije u Americi, te je odlučila da sama napravi veb serijal na tu temu. Tejlor je projekat pokrenula kada je imala 17 godina, a takođe je i radio voditelj za Sirius KSM TikTok radio i dopisnik Nickelodeon-ovog Nik Njuz-a. Ranije ove godine, postala je prvi govornik mladih na UN-ovom danu sećanja na transatlantsku trgovinu robljem, govoreći o moći obrazovanja.

Hari Gestetner i Sajmon Pompan su kao studenti druge godine fakulteta pokrenuli Fanfik, platformu zasnovanu na pretplati za kreatore generacije Z koja im omogućava da unovče svoj sadržaj. Do završne godine studija, prodali su kompaniju agenciji za talente SuperOrdinari za "desetine miliona". Iako Fanfik nije mogao da potvrdi tačan broj, Krunčbejs je izvestio da je prodaja iznosila 65 miliona dolara. Na platformi, koja sada ima više od 15 miliona korisnika i desetine zaposlenih.

Fizz je platforma društvenih medija namenjena isključivo studentima i ima za cilj da bude bezbedniji, privatniji i zanimljiviji prostor za deljenje autentičnog sadržaja. Dvadesettrogodišnji Tedi Solomon i dvadesetčetvorogodišnji Ešton Kofer, koji imaju po 21. godinu, nesvršeni studenti Stanforda pokrenuli su kompaniju 2021. godine i kažu da privatna priroda zajednice Fizz (ograničena samo na vašu školu, dostupna samo uz dokaz da tamo idete) pomaže u ublažavanju društvene anksioznosti koja proizilazi iz filtriranog ili neautentičnog sadržaja koji predstavlja "lažnu stvarnost" na drugim platformama. Studenti mogu da koriste Fizz da budu u toku sa vestima, događajima, zabavama i drugim dešavanjima širom kampusa; razmena informacija i dokumenata o tome koje časove treba da pohađate; povezati se sa vršnjacima i još mnogo toga sa ciljem negovanja odnosa i van aplikacije. Suosnivači kažu da Fizz sada "živi" u više od 130 škola širom zemlje i da su nedavno prikupili 25 miliona dolara serije B, čime su njihova ukupna sredstva dostigla 41,5 miliona dolara.

Stan je SaaS platforma i "sve-u-jednom prodavnica za kreatore" koja pomaže kreatorima da unovče svoj rad prodajom sopstvenih kurseva, e-knjiga, vebinara i drugih digitalnih proizvoda. Suosnivač Džon Hu, 27, i Vitali Dodonov, 28,  započeli su ovaj projekat 2021. godine. Njihova platforma ima više od 20,000 korisnika i koji su zarađivali preko 50 miliona dolara godišnje.

(Ubrzanje.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari