Vreme čitanja: oko 2 min.
Filozofija prvog čoveka Epla, ove 4 reči su mu vodilje ka uspehu: Kukov odgovor na prozivku da zaostaju
Vreme čitanja: oko 2 min.
CEO kompanije misli da saradnici dele njegovu viziju
-
Kompanija zaostaje za konkurentima u pogledu razvoja veštačke inteligencije
-
Uzdaju se u kvalitet proizvoda koji će tek plasiraju
-
Ističu da ni njihovi raniji proizvodi nisu stekli popularnost preko noći
Najveća novost nove generacije Ajfona i nove verzije operativnog sistema za njihove telefone je to što bi konačno trebalo da dobiju brojne opcije zasnovane na veštačkoj inteligenciji. Epl (Apple) je predstavio različite AI opcije, ali one još uvek nisu dostupne korisnicima, a za neke, poput veće implementacije ove tehnologije u Siri, biće potrebno sačekati sledeću godinu.
U poređenju sa konkurentima na tržištu, jasno je da Epl zaostaje za njima. Prema novinaru Bloomberga koji godinama prati ovu kompaniju, u domenu veštačke inteligencije Epl kaska više od dve godine u odnosu na kompanije poput OpenAI, Gugl (Google), Mete i drugih. Ovo su mu potvrdili izvori iz same kompanije, a pokazala je i interna Eplova studija prema kojoj njihove nadolazeće opcije nemaju onaj "wow" faktor kao konkurentske tehnologije.
Iako bi neko mogao pomisliti da je Epl zbog toga u problemima, Tim Kuk (Cook), čini se, nije previše zabrinut. U nedavnom intervjuu za novinare The Wall Street Journala rekao je kako je kompanija, kada je reč o veštačkoj inteligenciji, kao i svakoj drugoj inovaciji, uzela dovoljno vremena za njen razvoj.
Ne prvi, ali najbolji
Kuk je rekao da postoji ideja koja sažima njihov pristup inovacijama, filozofija od samo četiri reči koja najbolje opisuje prošlost, sadašnjost, ali i budućnost kompanije: "Ne prvi, ali najbolji".
Ova se filozofija može primeniti i na proizvode koje su predstavili ove godine, poput veštačke inteligencije. Kako je to objasnio Ben Cohen iz WSJ-a, čini se da će ovo biti jedna od onih epohalnih godina kada se oseća da će se sve ponovo promeniti. Na ova tržišta Epl nije prvi zakoračio, ali, kako je Cohen čuo od više direktora, uključujući samog Kuka, oni žele da budu najbolji.
Kuk veruje, kako je objasnio u intervjuu, da ponekad možeš biti i prvi i najbolji, ali svaki put kada moraš birati između ta dva - samo je jedan odgovor: Ako razgovarate sa 100 ljudi, svih 100 će vam reći: Važno je biti najbolji.
Što se tiče samog Kuka, on kaže da mu je veštačka inteligencija promenila život. Na primer, on je poznat po tome što čita imejlove koje mu šalju korisnici, a sada mu AI pravi sažetke tih imejlova, što mu značajno olakšava i ubrzava posao.
CEO Epla veruje da sličnu, uspešnu budućnost ima i još jedan njihov proizvod predstavljen ove godine – Vision Pro. Iako je svestan da zbog svoje cene nije proizvod za masovno tržište, podseća da ni njihovi najpoznatiji proizvodi nisu postigli uspeh preko noći. Trebalo je vremena da gedžeti poput iPod-a, iPhone-a i drugih postanu veliki hit, te se nada da će slično biti i sa njihovim VR/AR uređajima.
(Ubrzanje.rs/Zimo)
Video: Kako radi 3d štampač: Možete li da prepoznate figuru koja nastaje?
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.