• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Harmonija i haj-tek: Digitalna rešenja unapredila rad niškog kozmetičkog salona sa holističkim pristupom

Vreme čitanja: oko 2 min.

Povećanjem obima poslovanja prvi izazov je bio osigurati da tretman ostane onakav na kakvog su klijenti navikli

  • 0
Masaža Foto: Shutterstock
  • Kozmetički salon iz Niša, fokusiran na holistički pristup, ima dugu tradiciju postojanja i poslovanja

  • Kroz proces digitalne transformacije doslovno su prešli sa papira na digitalni format

  • Unapređen je personalizovani pristup, po kom su i od ranije bili prepoznati

Inner Balance je kozmetički salon iz Niša koji se izdvaja svojim pristupom fokusiranim na holističke tretmane. Pruža širok spektar usluga, uključujući negu kože, masažu, manikir, pedikir i tretman lica. Posebno se ističu aromoterapija, terapeutski tretmani uljima i meditacija, koji stvaraju snažan uticaj na mentalni doživljaj, opuštanje i mir.

Imaju dugogodišnje iskustvo u radu, još od 1996. godine, pomažući klijentima da dostignu unutrašnji sklad i ravnotežu.

U saradnji sa konsultantom za digitalnu transformaciju, menadžment je identifikovao određena ograničenja koja su iziskivale promene.

Prvi izazov bio je osigurati kontinuiranu brigu i tretman na koji su klijenti navikli.

"Iako posvećeni klijentima, zaposleni u salonu imali su problem sa sistematizacijom podataka i informacija o aktivnostima, željama i potrebama svojih klijenata, što je otežavalo pružanje personalizovane usluge koja ih je i izdvojila na tržištu", objašnjavaju iz Centra za digitalnu transformaciju Privredne komore Srbije.

Dodaju da je povećanje obima poslovanja dovelo je do problema sa održavanjem administrativne ažurnosti. Izazov su takođe predstavljali planiranje i raspoređivanje aktivnosti, navode dalje.

"Salon je održavao plan rada u papirnom formatu, uključujući radno vreme, smene zaposlenih, raspored tretmana i druge aktivnosti, što je otežavalo pretragu i pregled istorije", objašnjavaju kakvo je bilo "zatečeno stanje".

U svom izveštaju stručnjaci CDT-a spominju i upravljanje zalihama, koje je postalo opterećenje za zaposlene.

"Digitalna transformacija postala je ne samo odgovor na ove izazove, već i prilika za unapređenje i inovacije koje će odražavati viziju i vrednosti salona", ocenili su.

Rešenje je bilo - implementacija personalizovanog softvera za upravljanje aktivnostima kozmetičkog i edukativnog centra.

"Jedna od ključnih komponenti ovog softvera bila je digitalizacija evidencija klijenata, njihovih potreba i upravljanje terminima što će smanjiti utrošak vremena zaposlenih i vreme čekanja klijenata", navodi se u objašnjenju povučenih poteza.

U krajnjem ishodu, uverenje je CDT-a, očekivalo se da ovaj projekat implementacije donese novu dimenziju efikasnosti, preciznosti i inovacije u salonu, postavljajući temelj za dalju ekspanziju i uspeh na tržištu.

Rezultati ovog ambicioznog projekta prikazali su značajan napredak u ključnim oblastima organizacije i upravljanja

kozmetičkim centrom. Zabeleženi su unapređenje planiranja i koordinacije aktivnosti, zatim stvaranje velike baze klijenata, a poboljšan je personalizovani pristup kroz prikupljanje detaljnih informacija.

(Ubrzanje.rs)

Video: Kako radi 3d štampač: Možete li da prepoznate figuru koja nastaje?

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari