Vreme čitanja: oko 2 min.
Auto Nena Still povećao prodaju za 15 odsto: Osim brojki digitalizacija im donela niz manje očitih prednosti
Vreme čitanja: oko 2 min.
Digitalna transofrmacija poboljšala konkurentnost kompanije u vreme digitalnih alata
-
Analiza poslovnih procesa i pozicije na tržištu, između ostalog pokazala je da kupci očekuju brzu i personalizovanu uslugu
-
Među merljivim rezultatima digitalne transformacije, ističu se i povećanje zadržavanja kupaca, kao i povećanje prodaje postprodajnih usluga
-
CRM softver je osmišljen tako da poboljšava korisničko iskustvo i oslobodi vreme zaposlenima
Auto Nena Still je porodična kompanija, sa reputacijom i tradicijom poslovanja koja seže od 1988. godine. Smešteni su u Beogradu, a bave se prodajom i održavanjem vozila. Putem digitalne transformacije poboljšali su korisničko iskustvo i povećali efikasnost poslovanja.
U saradnji sa konsultantom Centra za digitalnu transformaciju sproveli su analizu svojih poslovnih procesa, strukture, resursa i tržišne pozicije i tom prilikom uočeno je da je potrebno poboljšati efikasnost poslovnih procesa, uključujući komunikaciju sa kupcima, zakazivanje servisa, upravljanje zalihama i podršku kupcima.
Stari modeli poslovanja, zasnovani na ručnom unosu podataka i nepovezanim informacionim sistemima, nisu bili u stanju da se nose sa rastućom potražnjom i složenosti tržišta, a kako su zaključili stručnjaci CDT-a, ove slabosti su otežavale pravovremenu i preciznu isporuku usluga.
Menadžment kompanije takođe je uočio da se potrošačke navike brzo menjaju, sa sve većom potražnjom za digitalnim uslugama i prilagođenim iskustvima. Kupci sve više očekuju brzu i efikasnu uslugu, transparentnost i personalizaciju.
Glavni projekat koji je obuhvatao ovu inicijativu bio je implementacija CRM softverskog rešenja.
"Očekivani rezultati uključivali su poboljšanje korisničkog iskustva, efikasnosti procesa, prodajnih performansi i sticanje konkurentske
prednosti", stoji u izveštaju CDT-a.
"CRM softver je osmišljen tako da automatizuje procese, oslobađa vreme zaposlenima, poboljšava korisničko iskustvo kroz personalizovane preporuke, omogućava lakše zakazivanje postprodajnih usluga, a pruža i bolji uvid u ponašanje kupaca", dodaju uz napomenu da je sve to omogućilo donošenje bolje informisanih odluka i ostvarivanje veće prodaje.
Implementacija CRM softvera u Auto Nena Still je dovela do značajnih promena. Kompanija je uspela da poveća zadovoljstvo kupaca za 15 odsto u prvih 12 meseci, pokazuje merenje rezultata.
"Pored toga, stopa zadržavanja kupaca povećana je za 10 odsto, što je dodatno doprinelo rastu poslovanja. Implementacija CRM-a omogućila je i povećanje prodaje postprodajnih usluga za 20 odsto, dokazujući efikasnost ovog alata", ističe se.
Takođe, identifikovano je nekoliko manje očitih, ali ne manje bitnih benefita korišćenja CRM-a. Softver je omogućio zaposlenima brz i jednostavan pristup relevantnim informacijama. Pomoću uvida u ponašanje kupaca i analitičkih alata, on olakšava brzo prilagođavanje promenama na tržištu i prepoznavanje novih tržišnih prilika, između ostalih.
(Ubrzanje.rs)
Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.