Vreme čitanja: oko 1 min.
Nestvaran skok broja korisnika Čet Dži-Pi-Ti-ja: U avgustu bilo 200 miliona nedeljno, značajno manje
Vreme čitanja: oko 1 min.
Očekuje se da troškovi kompanije premaše prihode ove godine
Čet Dži-Pi-Ti (ChatGPT), ključni proizvod kompanije za razvoj veštačke inteligencije OpenAI, svake nedelje koristi 300 miliona ljudi, izjavio je izvršni direktor pomenute firme Sem Altman na događaju u Njujorku.
U pitanju je veliki rast pošto je kompanija u avgustu saopštila da broj korisnika Čet Dži-Pi-Ti svake nedelje iznosi 200 miliona, prenosi portal Verdž.
Prema rečima Altmana, korisnici širom sveta šalju više od milijardu upita dnevno za Čet Dži-Pi-Ti.
OpenAI razmatra uvođenje reklama u svoj ključni proizvod Čet Dži-Pi-Ti (Chat GPT) kako bi stekla nove izvore prihoda u skladu se najavljenom restrukturalizacijom u firmu koja je orijentisana na profit, preneo je nedavno Fajnenšel tajms (FT).
Očekuje se da će troškovi OpenAI ove godine premašiti pet milijardi dolara, dok će prihodi iznositi oko četiri milijarde dolara.
(Ubrzanje.rs/Tanjug)
Video: Vučić: Pozivam sve da utiču na smanjenje tenzija, stabilnost i mir nemaju alternativu
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.