Gugl predstavio veliko ažuriranje i nove funkcije svoje Plej prodavnice: Obećavaju manje skrolovanja

Vreme čitanja: oko 1 min.

Iz kompanije poručuju da će se na ovaj način trošiti više vremena na "sadržaje i iskustva koja će vam se dopasti"

Foto: In Green / Shutterstock.com

Američka tehnološka korporacija Gugl predstavila je veliko ažuriranje i nove funkcije svoje digitalne Plej prodavnice kako bi, prema vlastitim rečima, ponudila sveobuhvatno iskustvo korisnicima.

"Uvodimo više načina za otkrivanje, više načina za igru, više nagrada i korisniji sadržaj", objavljeno je na veb stranici Gugla.

Kompanija je, između ostalog, uvela recenzije aplikacija koje generiše veštačka inteligencija (AI) da bi korisnicima pomogla prilikom odabira.

Gugl je takođe ugovorio saradnju sa popularnim japanskim izdavačima stripova da bi svojim korisnicima u toj državi ponudio besplatno čitanje prvog poglavlja, trejlere, događaje uživo, recenzije obožavalaca i sve što je vezano za ovaj hobi.

Ranije se slična funkcija pojavila u Indiji, gde su tamošnji korisnici dodali namensku sekciju za popularni kriket.

Pored toga, Gugl je uveo ažuriranje svoje Plej pas pretplatničke ponude koja nudi pristup za više od 1.000 video igara i aplikacija, kao i veće nagrade za najuspešnije igrače.

"Gugl Plej postaje više od prodavnice, tako da možete da trošite manje vremena na skrolovanje, a više na sadržaje i iskustva koja će vam se dopasti", navedeno je u saopštenju.

(Ubrzanje.rs)