Avio-kompanija potražuje odštetu zbog globalnog IT prekida: Kraudstrajk odbacuje optužbe, nude samo izvinjenje
Iz kompanije Crowdstrike dodaju da su veoma razočarani reakcijom Delte
Američka firma za sajber bezbednost Kraudstrajk (Crowdstrike) odbacila je tvrdnje američke avio-kompanije Delta erlajns (Delta Air Lines) o odgovornosti za prekide letova od 19. jula, koji su izazvani neispravnim ažuriranjem Majkrosoftovog (Microsoft) operativnog sistema Vindous (Windows).
Kraudstrajk je ponovio svoje izvinjenje avio-kompaniji, ali je dodao da je veoma razočaran Deltinom sugestijom da je firma postupila neprikladno i nemarno, prenosi Rojters.
Svaka obaveza Kraudstajka je ugovorno ograničena na iznos do 10 miliona dolara, dodaje se u saopštenju, prenosi Tanjug.
Delta erlajns je prošle nedelje najavila da će tražiti odštetu od kompanija Majkrosoft i Kraudstrajk zbog štete koju je izazvao masovni prekid IT usluga 19. jula, a tom prilikom je navela da joj je načinjena šteta od približno 500 miliona dolara.
Avio-kompanija je dodala da mora da rešava više od 176.000 zahteva za povraćaj ili naknadu sredstava nakon što je otkazano skoro 7.000 letova, preneo je Si-En-Bi-Si (CNBC).
Kako se navodi, Delta erlajns je angažovala istaknutog advokata Dejvida Bojsa da traži odšetu od Kraudstrajka, a akcije pomenute IT firme su tada na vest reagovale padom za pet odsto.
(Ubrzanje.rs)