TikTok promoviše "Kuću zmaja": Kako se korisnicima otvara prilika za crveni tepih, sa ekipom koja osvaja svet?

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kreatorima sadržaja pruža se mogućnost da dobiju okvire za profilnu sliku, filtere, karte za film...

Foto: Shutterstock
  • TikTok se udružio sa Vorner Brosom kako bi obe strane profitirale od onoga što korisnici ove društvene mreže već rade

  • Nova funkcija Spotlajt pojavljuje se na video zapisima povezanim sa određenim filmskim ili televizijskim sadržajem i pruža korisniku dodatne informacije

  • Vorner Bros koristi Spotlajt za promociju druge sezone TV serije "Kuća zmaja"

TikTokova najnovija ponuda koristi sposobnost aplikacije da služi kao alat za otkrivanje drugog medijskog sadržaja — nešto što korisnici već koriste tako što dele kratke klipove filmova i TV emisija. Danas se kompanija udružuje sa studijima kao što je Vorner Bros (Warner Bros.). kako bi pokrenula funkciju koja korisnicima omogućava da pronađu filmove i TV serije.

Nova funkcija, nazvana "Spotlight", pojavljuje se na video zapisima vezanim za film ili seriju i usmerava korisnike na posebnu stranicu gde mogu da saznaju dodatne informacije o tome, kao što su radnja i glumačka postava ili pogleda kratki video sadržaj kreatora. Sa te stranice, korisnici mogu da gledaju film ili seriju na striming servisima, da ih iznajme na zahtev ili kupe karte za bioskop.

Video zapisi koji ispunjavaju uslove za Spotlight linkove moraju imati određeni broj pregleda i kreatore sa značajnim brojem pratilaca. Kreatori koji učestvuju u Spotlight kampanji mogu zaraditi različite podsticaje, kao što su ekskluzivni okviri za profilnu sliku, filteri, robe, karte za film, čak i pristup događajima na crvenom tepihu.

Vorner Bros sa svojom ogromnom paletom popularnih naslova, koristi Spotlight za promociju druge sezone serije "Kuća zmaja" ("House of the Dragon"). Trenutno nagrađuje kreatore za objavljivanje video zapisa o seriji — bilo da je u pitanju recenzija, smešan skeč, tutorijal za šminkanje i slično — sa ograničenim profilnim okvirom za njihovu preferiranu kuću: Tim Zeleni ili Tim Crni. Kreatori koji ispunjavaju uslove moraju postaviti video od 60 sekundi (koristeći hashtag #HOTD) koji ne krši TikTokove smernice.

Ovaj gigant industrije zabave je prvi put eksperimentisao sa ovom funkcijom u februaru kada je promovisao film "Dina: Drugi deo" na platformi. Prema TikToku, to je rezultiralo sa više od 260.000 postova koje su kreirali fanovi u dve nedelje pre premijere filma.

Na početku, Spotlight će biti dostupan samo odabranom broju studija, piše TechCrunch.

Vremenom, ova funkcija bi mogla služiti ne samo kao alat za pronalaženje novih sadržaja za gledanje ili striming, već bi mogla i pomoći da TikTok učvrsti svoje mesto kao prva destinacija za otkrivanje medijskog sadržaja, ispred Gugla. S obzirom na nedavnu antimonopolsku presudu protiv Gugla, kao i na uspon veštačke inteligencije, gde kompanije poput Perplexity i OpenAI razvijaju svoje alate za pretragu, TikTokov najnoviji potez predstavlja još jedan način na koji bi Guglova dominacija mogla biti izazvana u narednim mesecima.

U prošlosti, TikTok je pružao marketinška rešenja za marketinške stručnjake filmskih studija, uključujući Showtimes: reklame za filmske trejlere koje prikazuju dugme "Get Showtimes" kako bi pomogle korisnicima da pronađu obližnje bioskope i termine prikazivanja.

Kompanija se takođe ranije udružila sa kompanijama za prodaju karata, poput Ticketmaster-a i AXS-a, kako bi korisnicima omogućila kupovinu karata za koncerte i druge događaje uživo direktno putem TikToka.

(Ubrzanje.rs)