Posle Temua stiže Shein

Vreme čitanja: oko 1 min.

Temu zabeležio povećanje porudžbina za 30 odsto veće u odnosu na prethodni mesec

Foto: Imago / Alamy / Alamy / Profimedia
  • Raste broj korisnika internet trgovine u Srbiji

  • Temu se nadmeće niskim cenama i uz pomoć oglašavanja

  • Nova platforma nudi tekstil

Posle višegodišnjeg iskustva sa porudžbinama preko Ali Ekspresa (AliExpress), odnedavno je korisnicima u Srbiji omogućena e-kupovina preko još jedne kinseske platforme - Temu. Temu se pojavio 2022. godine, a od maja ove godine dostupan je i na srpskom tržištu, sa ograničenom ponudom i besplatnom dostavom na čitav asortiman. Kompanija Temu, deo PDD Holdinga, ulaže mnogo novca u oglašavanje, ali i konstantno snižava cene kako bi privukla kupce koji naručuju proizvode direktno iz Kine.

Uskoro će im biti dostupna još jedna platforma koja je popularna u Americi i u Evropi. Reč je o kineskoj platformi Shein, piše Euronews.

To će biti omogućeno bilateralnim sporazumom koji je Pošta Srbije zaključila sa Mađarskom poštom 14. avgusta. Iz pošte poručuju da će roba biti isporučivana u roku od 72 sata.

Navode i da raste broj pošiljki u Srbiji generisanih iz internet trgovine. Prema podacima iz jula, broj pošiljaka sa kineske internet platforme Temu povećan je za 30 odsto u odnosu na jun.

Dodaju da se u avgustu očekuje dodatni rast od 20 do 30 odsto.

O platformi Shein

Shein je od 2022. godine postao najveći svetski trgovac brze mode. Shein je 2008. osnovao preduzetnik Ksu Jangtian, takođe poznat pod imenima Kris i Skaj, koji karijeru nije započeo u svetu mode ili trgovine, već informatike.

Radio je kao stručnjak za optimizaciju internet pretraživanja u firmi za digitalni marketing koja je sarađivala sa izvoznicima.

Na početku je svoju firmu nazvao Sheinside, ali je 2014. ime skratio u Shein.

Odeću za Shein proizvodi mreža kineskih tekstilnih firmi, a sve što se sašije odlazi u izvoz.

Shein nudi dostavu u više od 200 država sveta.

(Ubrzanje.rs)