Vreme čitanja: oko 1 min.
Stiže konkurencija Paypalu: Najavljena nova opcija plaćanja Click to Pay (C2P)
Vreme čitanja: oko 1 min.
Koja je razlika između ova dva načina transfera novca
Digitalizacija platnog prometa napreduje: Click to Pay (C2P) omogućuje onlajn kupcima kupovinu bez otkrivanja podataka o kreditnoj kartici.
Pružalac usluge želi "ukrasti" tržišni udeo od PayPala. Sistem se oslanja na jednokratnu registraciju u digitalni novčanik, tzv. e-novčanik. Nakon registracije kupci mogu izvršiti svoje uplate bez potrebe za unosom dodatnih podataka.
Clik to Pay koristi šifrovane tokene umesto stvarnih podataka o kartici i namenjen je da proces plaćanja u e-trgovini učini ne samo sigurnijim, već i praktičnijim. Uz podršku velikih kuća, ova bi metoda mogla predstavljati ozbiljnu konkurenciju uslugama plaćanja kao što je PayPal.
To kupcima dodatno olakšava kupovinu putem interneta: nema više traženja kreditne kartice i unosa podataka kada je potrebno završiti proces plaćanja prilikom narudžbine. Dovoljan je jedan klik i roba je plaćena, piše Fenix magazin.de.
Click to Pay u Nemačkoj najavljen za 2025.
Pružalac usluga plaćanja Computop već je pokrenuo uvođenje Click to Pay i implementirao pilot projekt s MediaMarkt-om. Mastercard je takođe najavio planove za lansiranje Click to Pay u Nemačkoj sledeće godine, s Vimpay-om kao bankovnim partnerom.
Ostali pružaoci usluga plaćanja mogli bi uskoro slediti primer jer su potrebni interfejsi, API-ji, koji su već dostupni. Takođe se planiraju rešenja za pojedine banke. Uspeh Click to Pay zavisi od prihvatanja od strane banaka, trgovaca i kupaca.
(Ubrzanje.rs)
Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.