Vreme čitanja: oko 1 min.
Platforma Treds testira "objave koje nestaju": Na šta vas ovo podseća?
Vreme čitanja: oko 1 min.
Promenu će moći da iskuse samo odabrani korisnici
-
Ovo je korisno za korisnike čije su objave u ograničenom vremenskom kontekstu
-
Na postu će se pojaviti i tajmer koji odbrojava do časa brisanja
-
Treds još uvek nije obznanio broj korisnika
Platforma Treds kompanije Meta potvrdila je da sa odabranim korisnicima testira uvođenje objava koje nestaju nakon 24 sata.
Objave koje automatski nestaju na društvenim mrežama mogle bi biti zgodne za korisnike koji imaju naviku da svoje objave brišu preko alata trećih strana ili ako je kontekst tih objava kratkog veka, prenosi portal Teh kranč.
Korisnik koji objavi ovakav vremenski ograničen post će videti tajmer koji odbrojava vreme do trenutka kada će objava biti izbrisana.
Kada objava nakon 24 sata nestane, sa njom iščezavaju i svi odgovori i komentari na nju.
Izvršni direktor kompanije Meta Mark Zakerberg je nedavno objavio da Treds godinu dana nakon pokretanja ima više od 175 miliona korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou.
"Kakva godina (What a year)", naveo je ranije u objavi na platformi Treds.
Kako se navodi, Treds se prvi put pojavio u Eplovoj prodavnici aplikacija 5. jula 2023. godine, a rast broja korisnika je i danas stabilan, iako je usporio u odnosu na sam početak objavljivanja aplikacije.
Meta nije objavila podatke o broju korisnika na dnevnom nivou, kao što radi sa Fejsbukom ili Instragramom, što sugeriše da veliki udeo posetilaca Tredsa i dalje čine osobe koje nisu redovni korisnici, prenosi portal Verdž.
(Ubrzanje.rs/Tanjug)
Video: Čadež sa Veb samita za Ubrzanje: "Inovativne ideje nam daju iste šanse kao SAD"
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.