Vreme čitanja: oko 2 min.
Kompromis odneo šalu: Izašla jeftinija verzija Jutjuba, pretplata manja, ali korisnici "ostaju kratki"
Vreme čitanja: oko 2 min.
Jeftinija pretplata povoljnija za skoro 2 evra

-
Premium Lite duže je testiran
-
Iz kompanije kažu da će se "većina" videozapisa prikazivati bez oglasa
-
Nažalost, ljubitelji muzike neće biti zadovoljni
Dve stvari na koje se većina korisnika Jutjuba godinama navikla, a reč je o skoro tri milijarde ljudi mesečno, jesu da je besplatan, ali i da iskustvo gledanja videa konstantno prekidaju reklame. Kompanija je predstavila rešenje za problem s reklamama, ali problem je što to rešenje nije besplatno, pa ako želite nesmetano da uživate u sadržaju na Jutjubu, morate da plaćate pretplatu od 9,55 evra mesečno.
Ta pretplata u SAD iznosi 13,99 dolara mesečno, a na tom tržištu Jutjub je sada predstavio i lite verziju pretplate koja je – jeftinija.
Nakon dužeg perioda testiranja Premium Lite, kompanija je sada i zvanično predstavila ovu opciju koja je znatno jeftinija i košta 7,99 dolara (oko 7,69 evra) mesečno. Iz ove kompanije kažu da će se s takvom pretplatom "većina" videozapisa prikazivati bez oglasa. Nažalost, ljubitelji muzike neće biti zadovoljni, jer se u kategoriju videa bez oglasa ne ubrajaju muzički spotovi, tako da će se, čak i ako plaćate lite pretplatu, reklame i dalje prikazivati prilikom gledanja spotova.
Nekoliko kompromisa
Ali to nije jedini kompromis u odnosu na skuplji pretplatnički paket Premium. Osim što pretplatnici YT Lite nemaju pristup YT Music, a unutar te aplikacije će im se prikazivati oglasi, s jeftinijom pretplatom nećete moći ni da preuzimate video i muziku za slušanje offline, kao ni da reprodukujete muziku u pozadini.
Iz Jutjuba su, kao objašnjenje za uvođenje jeftinijeg pretplatničkog paketa, naveli da žele da pronađu pravi balans opcija i pogodnosti za korisnike koji žele većinu videa da gledaju besplatno – bilo da je reč o videoigrama, komediji, kuvanju ili učenju, dok oni koji žele dodatne benefite i uživanje u muzici bez reklama moraju da plate još višu cenu.
S obzirom na to da mnogi često koriste Jutjub upravo za gledanje muzičkih spotova, sigurno neće biti oduševljeni činjenicom da im ni plaćanje niže pretplate neće omogućiti uživanje u spotovima bez prekida reklamama. S druge strane, za one koji najviše vremena provode gledajući videe influensera i sličan sadržaj, lite pretplatnički paket mogao bi da bude zanimljivo rešenje.
Gugl će u početku pretplatnički plan Premium Lite ponuditi samo na američkom tržištu, a nakon toga namerava da ga proširi na još nekoliko tržišta na kojima je ranije već testiran, poput nemačkog, tajlandskog i australijskog.
(Ubrzanje.rs/Zimo)
Video: Koliko jednu kompaniju košta da se digitalno transformiše: Koji deo te investicije pokriva država?
Ubrzanje Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Rover
Ili jednostavno instalirate brave browser i poboljsate iskustvo gledanja.
Podelite komentar