Firma iz Nove Pazove povećala prodaju za 20 odsto kroz program lojalnosti: Digitalizacija dala još 2 rezultata
Otvorili internet prodavnicu 2020. godine, bio potreban još jedan korak kako bi transformacija bila potpuna
- Izlažu na prostoru od 1.400 kvadratnih metara
- U ponudi imaju i vijčane proizovde svoje proizvodnje, ali i alate i opremu drugih brendova
- Imaju proizvodni kapacitet od petnaest miliona jedinica proizvoda mesečno
Kompanija Metal Flex iz Nove Pazove, jedan od najvećih proizvođača vijčane robe u Srbiji, unapredila je svoje poslovanje uvođenjem programa lojalnosti (loyalty).
Od 2020. godine proširili su svoje poslovanje na onlajn tržište otvaranjem internet prodavnice, čineći svoj širok asortiman dostupnim kupcima širom Srbije.
Pored svoje vijčane, tj. šrafovske robe, u ponudi imaju alate i opremu drugih brendova. Na prostoru od 1.400 kvadratnih metara izlažu više od 60.000 različitih artikala.
Međutim, postojeći ERP sistem nije bio u potpunosti integrisan sa internet prodavnicom, a ova prepreka otežavala je tačan i brz uvid u zalihu proizvoda, a bilo je otežano i praćenje kupovnih navika i preferencija kupaca, zbog čega je kompanija ušla u postupak digitalne transformacije. Centralni deo ovog projekta bio je uvođenje i integracija loyalty programa.
Uspeh se ogledao, ocenjuju stručnjaci Centra za digitalnu transformaciju, kroz tri dimenzije. Povećan je broj kupaca, a program lojalnosti, tj. vernosti ne samo da je privukao nove kupce, već je doprineo i stvaranju održivog odnosa sa postojećim kupcima.
Dalje je zabeležen porast dnevnih porudžbina, kao i povećanje prometa od 20 odsto. Ovaj rast je odraz dubljeg razumevanja potreba tržišta i
sposobnosti kompanije da se brzo prilagodi promenama, ocenjuju iz CDT-a.
Firma postoji od 1991. godine.
(Ubrzanje.rs)