Unapređeno poslovanje novosadskog brenda brze veganske hrane: Digitalna transformacija dala četiri rezultata
Neki od digitalnih alata već bili primenjeni u poslovanju Rekalibracije
-
Upravljenje magacinom unapređeno je uz pomoć digitalnih alata
-
Na taj način uspostavljena je direktna veza između magacina, proizvodnje i prodaje
-
Upravljanje zalihama od vitalne je važnosti za kompanije u prehrambenom sektoru
Proizvodnja i prodaja veganske brze hrane na ulicama Novog Sada, ali i onlajn putem, vezuju se za ime poznatog brenda Rekalibracija, iza kog stoji Kapricio & Libra. U unapređivanju svog poslovanja u saradnji sa stručnjacima Centra za digitalnu transformaciju Privredne komore Srbije, prošli su kroz proces digitalne transformacije.
U njihovom slučaju, to je značilo usmeravanje resursa ka implementaciji rešenja za upravljanje magacinom. Zahvaljujući promeni došli su do četiri rezultata.
Šta je prethodilo promeni?
Kompanija je težila povećanju prodaje i prihoda, kao i unapređenju operativne efikasnosti putem digitalizacije i automatizacije. Konsultanti CDT-a su na početku ovog procesa uočili da su neki od digitalnih alata već bili uvedeni, ali da su neki drugi procesi, poput nabavke i upravljanja magacinom, "ostali netaknuti".
"Rezultat je nedostatak sveobuhvatnih i pouzdanih podataka potrebnih za informisano donošenje odluka", ocenili su ranije iz CDT-a uz napomenu da to može dovesti do pogrešnih i nepravovremenih zaključaka, gde se menadžment često mora osloniti na lične procene i intuiciju.
"Sprovođenjem dalje digitalizacije i automatizacije poslovnih procesa, uz potencijalnu primenu veštačke inteligencije u budućnosti, kompanija teži ka razvijanju holističkog oblak rešenja. Ovo će omogućiti dinamično i fleksibilno poslovanje koje odgovara na moderne zahteve tržišta", dodali su uz ocenu da je naredni korak na početku spomenuta digitalizacija magacinskog poslovanja.
Na taj način se, naveli su, stvara direktna veza između magacina, proizvodnje i prodaje.
Postignuta su četiri rezultata: transparentnost i optimizacija zaliha, zatim unapređenje operativne efikasnosti, smanjenje grešaka, kao treći, i povećanje kapaciteta obrade.
To je između ostalog značilo i da je ručni rad smanjen za 75 odsto, da su greške smanjene za 70 odsto, što dalje znači manje vremena i resursa utrošenih na ispravke, te da su kapaciteti za obradu porudžbina povećani za 45 odsto, što omogućuje bržu isporuku.
"Integrisano i real-time upravljanje zalihama postaje centralna komponenta za savremene kompanije, a posebno za one u prehrambenom sektoru", zaključuju iz CDT-a.
(Ubrzanje.rs)