Digitalna evolucija u industriji nameštaja: Beogradska NITEA beleži "tri impresivna rezultata"
U procesu digitalne transformacije unapredili su skoro trodecenijsku tradiciju u poslovanju
-
Na tržištu ih probilo prezentovanje na Sajmu nameštaja još 1997. godine
-
U procesu digitalne transformacije najpre su identifikovali slabosti
-
WMS rešenje je pružilo širok spektar naprednih funkcionalnosti
NITEA iz Beograda jedan je od vodećih igrača na tržištu nameštaja u Srbiji, uspešno poslujući 28 godina. Bave se prodajom, distribucijom i ugradnjom visokokvalitetnog nameštaja. Od 1997. godine, kada su predstavili kancelarijski sto na Sajmu nameštaja, postali su lider u opremanju poslovnih prostora.
"NITEA se nije samo usredsredila na prodaju širokog spektra visokokvalitetnih proizvoda za nameštaj, dodataka i srodnih rešenja za komercijalne i stambene nekretnine, već je kroz seriju inicijativa, kao što su izložbe, promocije i otvaranje novog showroom-a, pokazala potpuno moderan, kreativan i svež pristup", ocenjuju je stručnjaci Centra za digitalnu transformaciju.
Uz njihovu konsultaciju prepoznali su slabosti u poslovanju i fokusirali se na tri ključna područja: praćenje proizvoda, magacinsko poslovanje i upravljanje podacima.
"Nedostajao je sveobuhvatan pristup koji bi pokrivao celokupan lanac snabdevanja od proizvođača do krajnjeg korisnika. Ova slabost bila je posebno vidljiva u procesima magacinskog poslovanja. Bez primene specijalizovanog WMS (Warehouse Management System) rešenja, operacije u skladištu bile su podložne neefikasnostima, što je rezultiralo suboptimalnim performansama i mogućim kašnjenjima", stoji u izveštaju CDT-a.
"Glavni cilj bio je da se iskoriste savremena tehnološka rešenja kako bi se efikasno odgovorilo na identifikovane slabosti", dodaju.
"Novo WMS rešenje nije samo odgovor na operativne potrebe; predstavljalo je sveobuhvatni alat koji je pružao širok spektar naprednih funkcionalnosti, među kojima su bile: sinhronizacija podataka, koja je integrisana sa postojećim ERP rešenjem kompanije, i koja je omogućavala razmenu informacija između različitih poslovnih segmenata; sledeće je bilo automatsko upravljanje skladišnim procesima, što je aspekt koji je olakšao dnevne operacije, smanjujući potrebu za manuelnim radom i smanjujući mogućnost grešaka.
Kao treće sledi obeležavanje artikala pri prijemu u skladište, funkcija je obezbedila tačnost i transparentnost u inventaru, pružajući detaljno praćenje svake stavke. Sledi praćenje zaliha: realno vreme praćenja zaliha osiguralo je preciznost i kontrolu zaloga i podržalo efikasne odluke o nabavci. Generisanje izveštaja: mogućnost kreiranja prilagođenih izveštaja omogućila je brzi uvid u ključne pokazatelje performansi, podržavajući strategijsko planiranje i taktičke odluke", naveli su.
Dodaju da su rezultati projekta implementacije WMS-a bili impresivni, te da je brzina prijema i otpreme robe povećana za 50 odsto. Implementacija WMS-a dovela je do smanjenja troškova skladištenja za 25 odsto. Kao treći rezultat izdvaja se smanjenje broja grešaka u skladišnom poslovanju za 40 odsto, što je bio još jedan ključni rezultat.
(Ubrzanje.rs)