Ovenčani žigom "Čuvarkuće" lideri na tržištu: Ova mlekara izvozi proizvode u SAD, prznanje dobila za 3 brenda

Vreme čitanja: oko 3 min.

Sarađuju sa domaćim farmerima od kojih otkupljuju mleko

Foto: Shutterstock
  • Iz kompanije ističu da su sirni namazi bez aditiva
  • Planiraju da kandiduju još neke od svojih proizvoda za žig "Čuvarkuća"
  • Godišnje prerade 50 miliona litara mleka

Mlekara Šabac je dugogodišnji nosilac žiga "Čuvarkuća" za tri brenda, čime nastavlja da potvrđuje natprosečan kvalitet mlečnih proizvoda stvorenih u Srbiji, u potpunosti od domaćih resursa. Žig "Čuvarkuća", koji dodeljuje Privredna komora Srbije u okviru projekta "Stvarano u Srbiji" kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, nose čuveni sirni namazi "Sirko" i "A la kajmak", kao i poznati beli sir "Šabačka". Iz kompanije najavljuju da imaju u planu da još neke svoje proizvode kandiduju za ovaj prestižni žig.

Saradnja sa više od 700 domaćih proizvođača

"Svi proizvodi Mlekare Šabac nastaju od domaćih sirovina. Visokokvalitetno sirovo mleko otkupljuje se od više od 700 farmera, čime se podstiče opstanak i razvoj malih i srednjih domaćih mlečnih farmi. Znanje koje se koristi u proizvodnji je generacijski sticano i predstavlja tradiciju mlekare dugu skoro čitav vek. Žig 'Čuvarkuća' koji se nalazi na našim proizvodima dokaz je održivog poslovanja zasnovanog na domaćem kapitalu, sirovinama, resursima, kao i na znanju koje se gradilo i prenosilo s generacije na generaciju", ističe marketing menadžer u Mlekari Šabac Ivana Ivačković.

Svi proizvodi Mlekare Šabac, po njenim rečima, odlikuju se kvalitetom dostojnim žiga "Čuvarkuća".

"Sirni namazi 'Sirko' i 'A la kajmak' su dugogodišnji lideri na tržištu u ovoj kategoriji, što je isključivo rezultat visokog poverenja naših potrošača dugi niz godina, bez obzira na širenje kategorije kroz dolazak novih konkurenata. Oba brenda su specifična jer su u njihovom sastavu isključivo prirodni sastojci bez ijednog aditiva što pogoduje konzumaciji i kod male dece zbog čega ga posebno vole majke koje vode računa o ishrani, naročito najmlađih, ali i svi ostali kojima je važno da se hrane što prirodnije. 'Šabačka' je sir specifičnog ukusa i izdvaja se od ostalih belih sireva popularnog tipa 'feta' po tome što je blago slan i kremast, a dovoljno čvrst da ga možete aranžirati kako želite", objašnjava Ivačković.

Dodaje da žig "Čuvarkuća" daje dodatni motiv potrošačima da kupuju ove proizvode, jer potvrdjuje da su domaćeg porekla i stvoreni u Srbiji od kvalitetnih domaćih sirovina, prenosi Privredna komora Srbije.

Izvoz od "EX Yu" regiona do SAD

Mlekara Šabac jedna je od vodećih mlekara na tržištu Srbije, i lider je u izvozu mlečnih proizvoda s obzirom na to da je značajan deo proizvodnje namenjen inostranim tržištima – od "EX Yu" regiona, zemalja Evropske unije, preko Rusije, pa čak do SAD.

Zahvaljujući partnerstvima sa domaćim proizvođačima sirovog mleka, od kojih su neka duga i više decenija, Mlekara Šabac godišnje preradi 50 miliona litara mleka i plasira preko 20.000 tona gotovih mlečnih proizvoda.

Proizvodi Mlekare Šabac usklađeni su sa svim propisima globalnih tržišta na kojima su plasirani, a mlekara poseduje i najviše međunarodne sertifikate, poput IFS Food, HACCP, HALAL, ISO 9001:2015, koji garantuju vrhunski kvalitet i bezbednost proizvoda, bez obzira da li su namnjeni domaćem ili brojnim inostranim tržištima.

U skladu sa principima odgovornog i održivog poslovanja Mlekara Šabac ima i sertifikate sistema ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 i ISO 50001:2018, koji pokazuju opredeljenost kompanije za očuvanje životne sredine, efikasno upravljanje energijom i zaštitu zdravlja i bezbednosti zaposlenih.

Učestvuju na svetskim manifestacijama kao deo nacionalne ponude

U skladu sa svojom snažnom izvoznom strategijom Mlekara Šabac često svoju izvoznu ponudu promoviše na najvećim svetskim sajmovima hrane, gde je uvek deo nacionalnog štanda koji organizuju Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije. Neki od sajmova na kojima je Mlekara Šabac predstavljala svoje proizvode prethodnih godina su: Gulfood, Prodexpo, PLMA i Anuga.

U narednom periodu nastavljaju da razvijaju i dalje svoj portfolio u skladu sa postojećim načelima - domaće sirovine, reciklabilna ambalaža, visokokvalitetni sastojci, zanimljivi ukusi, odnosno segmentacija portfolia prema prepoznatim potrebama naših potrošača, poručuju iz ove kompanije.

(Ubrzanje.rs)