Slatki ukus digitalne transformacije: Kakve je rezultate donela inovacija u poslovanju Flert torte iz Niša

Vreme čitanja: oko 2 min.

Komapnija se pre digitalne transformacije susretala sa izazovima

Foto: Shutterstock/Ivana Lalicki
  • Kompanija je bila prepoznata u svojoj oblasti i pre digitalne transformacije

  • Ipak, ova promena u poslovanju olakšala je rad zaposlenih i donošenje odluka

  • Jedan od najmerljivijih rezultata jeste upravljanje vremenom

Flert Torte d.o.o. iz Niša prepoznate su među poslastičarima i ljubiteljima poslastica kao kompanija koja kombinuje tradicionalne metode i savremeni pristup u prehrambenoj industriji. Postoji od 2005. godine, a bavi se proizvodnjom i prodajom torti, kolača, ali i slanih đakonija.

Sa ciljem da uspostave standarde u oblasti poslastičastva ulaze u proces digitalne transformacije, koji je i ovoga puta doveo do merljivih rezultata.

Najpre se ističe podatak da je promena bila nužna, jer se kompanija susretala sa izazovima koji su počeli da ometaju poslovanje.

Prvi i najistaknutiji problem bio je upravljanje komunikacijom, ocenjuju iz Centra za digitalnu transformaciju Privredne komore Srbije. Objašnjavaju da su nepredvidive porudžbine bile uobičajene, te da se stvarao pritisak na zaposlene. Ovo je, ocenjuju, dovodilo do toga da informacije nisu bile efikasno kanalisane.

Drugi izazov sa kojim se kompanija suočavala odnosio se na upravljanje porudžbinama i dokumentima, što je otežavalo praćenje statusa porudžbine.

Implementacija personalizovanog softverskog rešenja nametnula se kao rešenje za efikasno praćenje porudžbina kupaca, planiranje, nadgledanje proizvodnje, distribuciju i izveštavanje. To je omogućilo lakše poručivanje i prilagođavanje sprecifičnim potrebama kupca, efikasno praćenje zaliha, što omogućava bolju kontrolu i planiranje, bolju koordinaciju među timovima...

"Integracijom sa veb portalom, porudžbine su sada primane u realnom vremenu, što je značajno smanjilo vreme zastoja i unapredilo efikasnost procesa", navode iz CDT-a.

Dodaju da je uvođenje udaljenog pristupa softverskom rešenju omogućilo fleksibilnost u obradi porudžbina, bez obzira na lokaciju zaposlenih.  Ovo je pružilo dodatnu dinamiku u radu i smanjilo vremenske okvire obrade.

Implementacija novog sistema obezbedila je, dodaju, uredno arhiviranje i lakšu dostupnost podataka, olakšavajući proces planiranja i analitike. Takođe, podaci su bili zaštićeni i organizovani na način koji omogućava lak pristup bez kompromitovanja sigurnosti.

"Zahvaljujući adekvatnoj istoriji podataka i unapređenom izveštavanju, menadžment je imao sveobuhvatan uvid u  poslovanje. Ovo je omogućilo preciznije analize i informisano donošenje odluka", ističu uz ocenu da je uspeh ovog projekta snažan pokazatelj kako tehnološke inovacije mogu doneti konkretne i merljive koristi, te kako je prilagodljivost ključ za održavanje i rast u dinamičnom tržištu.

Apeluju i na važnost razumevanja potreba i očekivanja klijenata.

(Ubrzanje.rs)