Rezultati digitalne transformacije popularnih beogradskih restorana: Vreme čekanja smanjeno za 30 odsto
U vrlo popularnim prestoničkim ugostiteljskim objektima ovakva promena dovela je do poboljšanja još tri parametra
-
Street Guys Hospitality već je pratila tehnološke trendove
-
Poslovanje su transformisali uz pomoć podataka sa nadzornih kamera
-
Escajg koji se ne pomera u tanjiru duže od dva minuta govori o tome da je obrok završen, jedan je od primera dobijenih rezultata
Svetski poznata ugostiteljska grupa Street Guys Hospitality, koja u Srbiji ima nekoliko restorana, pruža jedinstveni gastronomski doživljaj u Sjedinjenim Američkim Državama i na Balkanu. Izdvajaju se, između ostalog, po svojoj posvećenosti držanju koraka sa vremenom i praćenju tehnoloških inovacija.
U proces digitalne transformacije ušli su kako bi zadovoljstvo korisnika podigli na viši nivo, čime je ujedno poboljšano njihovo poslovanje.
"Promovišući balkansku kuhinju sa modernim obrtom, kao što je slučaj sa njihovim restoranom Ambar, kompanija je u stvari postala kulturni ambasador, menjajući percepciju regiona na međunarodnom nivou", ocenjuju stručnjaci iz Centra za digitalnu transformaciju, koji su ujedno partneri na uvođenju promena.
Dodaju da je "zatečeno stanje" bilo takvo da je tehnologija u velikoj meri asistirala u svakodnevnim operacijama, te da je npr. osoblje već bilo opremljeno mobilnim kasama koje im omogućavaju automatizovan i efikasan rad. Međutim, uočili su da postoje izazovi koji se prvenstveno tiču centralizovanog upravljanja administracijom i procesom nabavke.
"Prepoznata je mogućnost za izuzetno napredovanje kroz upotrebu velike količine podataka prikupljenih iz ugostiteljskih objekata. Ovi podaci, kada se koriste pametno, mogu znatno poboljšati korisničko iskustvo putem detaljne analize bihevioristike klijenata", ocenjuju iz CDT-a.
Inovacija primenjena u poslovanju koristi analizu podataka dobijenih sa nadzornih kamera.
"Jedan od primarnih aspekata ovog sistema je identifikacija tačnih okidača koji će pokrenuti određene akcije. Na primer, kada se detektuje prazan sto, osoblje je automatski obavešteno da treba da očisti sto i ponudi uslugu sledećem gostu. Ili escajg koji se ne pomera u tanjiru duže od dva minuta govori o tome da je obrok završen i da se može odneti servis sa stola. Takva, i slična ukrštanja, u ovom slučaju vremena i pozicije, mogu poslužiti za signalizaciju osoblju da je moguće izvršiti nekakvu akciju. Ova automatizacija uveliko pomaže u poboljšanju efikasnosti i smanjuje potrebu za manuelnim nadzorom", objašnjavaju.
Rezultat je takav da je u procesu digitalne transformacije poslovanja kompanije smanjeno vremena čekanja za 30 odsto. Podatak je značajan i zbog toga direktno utiče na zadovoljstvo klijenata i brži obrt stolova, a što u konačnici povećava prihode.
Analize su pokazale povećanje brzine usluživanja za 25 odsto i povećanje tačnosti porudžbina za 18 odsto. Iskorišćenost kapaciteta restorana povećana za 15 odsto.
(Ubrzanje.rs)