Amazon freš snižava cene hiljade namirnica, među njima meso i mleko: Šta stoji iza popusta na hranu?
Najavljeno smanjenje cena na 4.000 artikala u SAD
-
Na ovaj način kompanija se pridružila sve većem broju prodavaca na malo, uključujući Target i Volmart
-
Target je spustio cene na više od 1.500 popularnih proizvoda
-
Volmart je pojeftinio skoro 7.000 artikala
Američka kompanija za e-trgovinu Amazon freš saopštila je da snižava cene hiljada prehrambenih artikala, kako bi privukla kupce, koji će svakodnevno imati popuste do 30 odsto na 4.000 artikala u prodavnicama i na mreži.
Služba za dostavu namirnica na mreži, koja takođe upravlja s nekoliko fizičkih trgovina, navodi da su u Sjedinjenim Američkim Država pojeftinili meso, morski plodovi, smrznuta hrana, mlečni proizvodi i sirevi, pića, grickalice i testenine, kao i proizvodi privatne robne marke Amazon, preneo je Si-En-En.
Ova kompanija se tako pridružila sve većem broju prodavaca na malo, uključujući Target i Volmart, koji snižavaju cene jer nastoje da privuku potrošače u prodavnice i na internet.
Cilj trgovinskih kompanija je da ljudi slobodnije troše kako na osnovne artikle, kao što je hrana, tako i na kupovinu nove odeće, ukrasne predmete, umetnine...
U pokušaju da privuče više kupaca Target je prethodno smanjio cene na više od 1.500 popularnih proizvoda, od putera do deterdženta.
Volmart je još ranije saopštio da je pojeftinio skoro 7.000 artikala u svojim prodavnicama, uz konstatataciju da je primećena deflacija nekih ključnih namirnica.
(Ubrzanje.rs)