Svima koji uđu u program Ultra.VC smeši se 170.000 €: Podrška uslovna, koje stavke osnivač mora da ispuni
Finansijska podrška namenjena startapovima koji razvijaju rešenja za unapređenje kvaliteta života
- Kiparski investicioni program ulaže 700.000 evra, poziv za startape iz Hrvatske;
- Po startapu se ulaže 100.000 evra;
- Prošle godine finansirano je devet startapa;
Novi akceleratorski program dostupan je za startape u Hrvatskoj. Reč je o programu koji je pokrenuo kiparski investicioni fond Ultra.VC. Na drugi poziv, otvoren do 25. februara, pozivaju se i hrvatski preduzetnici, piše Poslovni.hr, te da su na prvi poziv prošle godine stigle prijave iz Srbije, Crne Gore, Jermenije, čak i Indije, ali nijedna iz te zemlje.
Hrvatski portal navodi da su iz kiparskog investicionog fonda pre svega zainteresovani za ulaganje u startape koji razvijaju rešenja za unapređenje kvaliteta života, od ličnog i mentalnog zdravlja, preko obrazovanja, do novih oblika učenja, menadžmenta u javnom sektoru.
Oni koji uspeju da uđu u program, kroz koji je, navode, prošle godine prošlo devet startapa, pored učenja i mentorstva mogu da računaju i na ulaganje od 135.000 evra u gotovini i dodatnih 35.000 evra u usluge.
Citiraju direktorku Ultra.VC Dariu Reutović.
"Planiramo da uložimo ukupno 700.000 evra", ističe Reutović.
Dodaje da svaki startap koji prođe njihov akceleratorski program može da računa na podršku od 100.000 evra tokom prve runde ulaganja. Dakle, kada startap koji je uspešno prošao njihov program nađe investitora, Ultra.VC će sufinansirati investiciju sa 100.000 evra, najavljuju.
"Program je veoma praktičan. Sastanci se održavaju svake nedelje na kojima se prati napredak tima i postizanje ciljeva. Svaki startap dobija posvećenog mentora sa relevantnim znanjem i iskustvom, a osnivačima kreiramo i lični razvojni put koji im pomaže da se razvijaju i rastu", odgovara direktorka Ultra.VC, ističući da je pristup individualan.
Kakva su očekivanja?
Od osnivača koji će biti primljen u program se očekuje da reši konkretan problem, ima tržišno iskustvo i minimalno održiv proizvod, odnosno onaj koji ima dovoljno karakteristika i vrednosti za prezentaciju i upotrebu.
"Uzimamo u obzir iskustvo koje tim ili osnivač ima u tehnologiji, proizvodu i marketingu. Otvorenost i međunarodna ambicija osnivača su dodatni plus", kaže Reutović.
(Ubrzanje.rs)