Kako je jedan mali korak uticao na poslovanje poznate kruševačke kompanije? Otvaranje sajta pokrenulo lavinu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Pored podizanja sajta, implementirana je BI platforma

Fpoto: Shutterstock
  • Kruševački Woodstock među liderima u industriji višeslojnog parketa u Srbiji
  • Suočili se sa tri izazova
  • Digitalna transformacija obećava dalji rast i razvoj u poslovnom okruženju

Veb sajt kompanije koja se bavi prodajom u današnje vreme neophodna je karika na putu do uspeha. Primer koji dokazuje ovu tvrdnju jeste kruševački Woodstock, proizvođač i distributer višeslojnog parketa, koji je od momenta pokretanja internet stranice zabeležio stopostotni rast upita za dostavljanje ponude.

Do momenta sveobuhvatne digitalne transformacije, ovaj kanal prodaje nije ni postojao.

Pored toga, implementirana je BI (Business Intelligence) platforma koja omogućava obradu podataka, čime se olakšalo planiranje proizvodnje i prodaje.

Ujedno je omogućeno praćenje trendova u poslovanju i porudžbinama, a odatle i stvaranje ponude u skladu sa potrebama tržišta.

Takođe je omogućeno identifikovanje idealnog kupca, što je dalje omogućilo razumevanje njihovih potreba i prilagođavanje ponude.

Drugi među merljivim rezultatima jeste povećanje prodaje za 30 odsto, ali i smanjenje vremena potrebnog za ručnu obradu podataka - od 70 odsto.

Ove promene uticale su i na zaposlene - što u smislu njihove obuke, to u smislu otvaranja mogućnosti da učestvuju u unapređenju poslovanja, ocenjuju u CDT-u.

Woodstock inače posluje sa svojim sestrinskim kompanijama Ekoline i Bioline. U saradnji sa investitorima i građevinskim firmama, uključen je u realizaciju velikih građevinskih projekata, pružajući takođe mogućnost personalizacije proizvoda kao što su drške, obloge za stepenice i zidove.

Pre digitalizacije prvi izazov kompanije bio je nepostojanje web sajta, drugi se ticao uspostavljanja efikasnog korišćenja velike količine podataka, dok je treći ključni izazov bio unaprediti prodaju i marketing.

(Ubrzanje.rs)